Ämne: Motocross/Enduro-tråden!
Trådad visning
-
2011-08-18, 12:00 #11
hehe, jävvvlar vilken dyr kolv! Ring och fråga, det är ju trots allt ganska relevant! :') Yaman låter som ett bra köp, men allt beror ju på skick...
http://www.mxreview.se/begagnattips-2/
stod precis som dig mellan två cyklar, slutade med att jag tog kawan pga att jag bor nära ÅF
Yellowfail




Svara med citat