Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
Tror de var kolv o packningar som byttes, kommer inte ihåg riktigt :S
Vilken tycker du jag ska satsa på då?
hehe, jävvvlar vilken dyr kolv! Ring och fråga, det är ju trots allt ganska relevant! :') Yaman låter som ett bra köp, men allt beror ju på skick...
http://www.mxreview.se/begagnattips-2/
stod precis som dig mellan två cyklar, slutade med att jag tog kawan pga att jag bor nära ÅF