Sidan 31 av 73 Första ... 21293031323341 ... Sista
  1. #901

  2. #902

  3. #903
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Min polare körde där. kvalade som 6:a igår. Dock började skitkawan krångla idag, så han kom långt bak.
    kör han MX2 eller MX1? Vet att det var en kille i MX2 på en kawa som stod kvar i starten

    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Han är ju kung! Han var riktigt duktig i Uddevalla på VM där i somras

    Påtal om skydd kör jag : Skyddsväst med ryggskydd, armbågsskydd, handskar, stövlar, knäskydd och hjälm förstås
    ja han är ju inte dålig
    Senast redigerat av Viking^ den 2011-05-01 klockan 23:30.
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  4. #904
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Fick testa en kxf 250 -07 igår så jag sitter och letar ny hoj nu jag är helt kär i den

  5. #905
    Nån som va på sandracet i Finspång i söndags?
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  6. #906

  7. #907
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Cross sugen!
    Lastade just trailern
    Yellowfail

  8. #908

  9. #909
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Hämta mig?
    Visst bby, namn adress och bilder på dig tack

    Järva Räjsing e najs

    Yellowfail

  10. #910

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    http://portal.buyit.se/lmsenduroport...ck/viken11.pdf

    tävling imorn hoppas cykelfan håller bara. ngn som dyker upp? inte för jag tror ngn här orkar dra sig till en sån håla men man vet ju aldrig :p
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  11. #911

    Har hunnit lite meraän d på bilden

  12. #912
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Fick första klagomålet om crossen igår skrämde nån grannes ungar..
    Tips för att få hojen tystare? Ska börja byta ljuddämparull såklart, om det inte hjälper någe vidare så funderar vi på att smälla på en större dämpare. Vet dock inte hur det påverkar effekten?
    Händer något alls, eller kan man i värsta fall förlora typ 1-2 häst?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  13. #913

  14. #914
    Hur är 250 4t att kicka igång är dem svåra?

  15. #915
    Citat Ursprungligen postat av Monkey Visa inlägg
    Hur är 250 4t att kicka igång är dem svåra?
    Inga problem alls

    Eller visst, hade lite problem i början när jag precis bytt från 85cc, men man lärde sig den rätta tekniken snabbt

  16. #916
    Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    Inga problem alls

    Eller visst, hade lite problem i början när jag precis bytt från 85cc, men man lärde sig den rätta tekniken snabbt
    okeey tack då vet jag

  17. #917
    Var å körde för första gången i år idag, gick jävligt bra!

    Tror dock att jag aldrig mer kommer köra nå bana hära, så sjukt seg den är, mycket roligare att köra endurospåren/skogsslingorna och hoppa ramp.

  18. #918
    Din hoj är galet fet

  19. #919
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Din hoj är galet fet
    men motorn är bara skit...

  20. #920

  21. #921
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    men motorn är bara skit...
    Dårå?

  22. #922
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Dårå?
    nå men den spikar å sånt, fast får nästan bort all spikning med hjälp av att stoppa dubbla cylinder/topp packningar eller att ställa om tändningen, fast tappar effekt av det, inte så mycket men ändå..

  23. #923
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    nå men den spikar å sånt, fast får nästan bort all spikning med hjälp av att stoppa dubbla cylinder/topp packningar eller att ställa om tändningen, fast tappar effekt av det, inte så mycket men ändå..
    Fan va segt, men honda har väll haft problem med alla sina 2t motorer efter typ -03? 125orna va de ju föggen som va så in i helvete känslig så att såfort det blev lite annat väder ute så åt den stift som fan. Alla hojar fick ju bestyckas om direkt från fabrik pga de om man inte bodde i japan.

    Va nått sånt jag läste, när min honda började bränna stiften på hösten, iaf.

  24. #924

  25. #925

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Därför kör man KTM
    som bara rasar
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  26. #926
    haha har lika dåliga erfarenheter av KTM

  27. #927
    De små erfarenheter och det jag hört om KTM är inte heller bra

  28. #928

  29. #929

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Typiskt fall av avundsjuka
    Alltid haft KTM så länge jag kört cross, "största" problemet var punktering på bakdäcket.
    Sen att dom är dubbelt så snygga som alla andra sitter inte häller fel kombinerat med underbar fjädring och en helsjuk motor


    sådär går det när man åker ktm

    och vet att svingarna har gått av på dom, ngn på förra forumet som lyckats med det. hittar dock inte bild på det ngn som kasnke minns?
    och sen ja, allt krånglar med dom

    man ska åka husqvarna, lätt bästa!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  30. #930
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Kanske inte ska snacka så mkt då jag inte kan så mycket om crossar, men jag bryr mig inte alls vilket märke det är när jag kollar cross, bryr mig bara om skick, storlek och kostnad

    Kör själv ktm men om någon med tex en 125a skulle vilja byta mot min skulle jag inte bry mig om det var en ktm, kawasaki, honda osv..
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in