Sidan 67 av 73 Första ... 17576566676869 ... Sista
  1. #1981
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    haha facebook då?

    jo precis! Körde la dessa precis som sist https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...44585664_o.jpg
    pm
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  2. #1982
    Undra vilken bana i Stockholmstrakten som är bäst nu till helgen? Vart ska ni köra?

  3. #1983
    Var o kollade på 3 timmars i Krokek, oh här kommer lite bilder då!



    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  4. #1984
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Jag och Pimpoped sticker iväg imorgon bitti och kollar på KM i Täby MK Kom dit !
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  5. #1985
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Undra vilken bana i Stockholmstrakten som är bäst nu till helgen? Vart ska ni köra?
    Järva är alltid bäst! Du var där va? Fick med dig på lite film tror jag

    Yellowfail

  6. #1986
    Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    Järva är alltid bäst! Du var där va? Fick med dig på lite film tror jag

    Yes det var vi! Fräch film! Insett att Täby är rätt keff....

  7. #1987
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    Järva är alltid bäst! Du var där va? Fick med dig på lite film tror jag

    Fint! Tycker enligt filmen att Järva ser hyfsat tråkig ut, finns inte hopp alls typ? :/
    Vill också höra om nya hojen! Berätta nu!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  8. #1988
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Yes det var vi! Fräch film! Insett att Täby är rätt keff....
    Jag gillar täby också, fina hopp och kurvor. Har alltid haft svinkul när jag kört där. såg nån med en kedja på styret, inget spräckt block hoppas jag?
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Fint! Tycker enligt filmen att Järva ser hyfsat tråkig ut, finns inte hopp alls typ? :/
    Vill också höra om nya hojen! Berätta nu!
    Jag gillar Järva, bor nära och det är en bra nybörjarbana. Finns 10 hopp, medans det finns typ 4-5 på täby. Dock så är många på järva ganska svåra och hårda... Du får provköra vettja!

    250 -11, så insprutning har jag. Känns asbra, dock lite ovant att hoppa. Har haft felaktig hoppteknik ett tag, hoppat på avslag mest... dags att korrigera!

    Apråpå allt kedjetjafs, brukar pensla på lite kedjeolja efter att jag har tvättat. Verkar sitta på helt okej, håller sig lite fräschare. Jag har dock inte prövat så länge, men har läst gott om den varianten.
    Yellowfail

  9. #1989
    Min uppfattning om Täby är att den brukar vara rätt dålig vanlig träningsdag men bra på tävlingar när dom fixat den osv. Tränat där ett par gånger bara trotts att jag bor så nära med farsan (Vallentuna)

  10. #1990
    Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    Min uppfattning om Täby är att den brukar vara rätt dålig vanlig träningsdag men bra på tävlingar när dom fixat den osv. Tränat där ett par gånger bara trotts att jag bor så nära med farsan (Vallentuna)
    Kört nåt i sommar?
    Yellowfail

  11. #1991
    Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    Kört nåt i sommar?

    Nej, vi sålde faktiskt hojen under sommarn, blir nytt till nästa år


    Fan jag trodde dom hade byggt om Järva totalt, det var bara en liten liten del som var annorlunda (2-3 kurvor som var borta bara) annars identisk med som den var för 7 år sedan

  12. #1992
    Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    Jag gillar täby också, fina hopp och kurvor. Har alltid haft svinkul när jag kört där. såg nån med en kedja på styret, inget spräckt block hoppas jag?
    Tycker mest täby alltid är trång och ej tillfixad för det mesta. Min flicka som hade kedjan lite för spänd, nope det klarade sig! Bara kedjan som gick i papperskorgen denna gången

  13. #1993
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    Jag gillar täby också, fina hopp och kurvor. Har alltid haft svinkul när jag kört där. såg nån med en kedja på styret, inget spräckt block hoppas jag?


    Jag gillar Järva, bor nära och det är en bra nybörjarbana. Finns 10 hopp, medans det finns typ 4-5 på täby. Dock så är många på järva ganska svåra och hårda... Du får provköra vettja!

    250 -11, så insprutning har jag. Känns asbra, dock lite ovant att hoppa. Har haft felaktig hoppteknik ett tag, hoppat på avslag mest... dags att korrigera!

    Apråpå allt kedjetjafs, brukar pensla på lite kedjeolja efter att jag har tvättat. Verkar sitta på helt okej, håller sig lite fräschare. Jag har dock inte prövat så länge, men har läst gott om den varianten.
    Mums! Hur gick det med 125:an? Verkar inte finnas så mycket större hopp men ska som sagt pröva den till nästa säsong, lite långt från mig bara

    Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    Min uppfattning om Täby är att den brukar vara rätt dålig vanlig träningsdag men bra på tävlingar när dom fixat den osv. Tränat där ett par gånger bara trotts att jag bor så nära med farsan (Vallentuna)
    Huh bor du i Vallentuna? Vart i Vallentuna?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  14. #1994
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Huh bor du i Vallentuna? Vart i Vallentuna?
    Farsan bor i Vallentuna och morsan i Väsby. Är typ bara hos morsan vet inte hur länge sen det var jag sov ute hos farsan. Men det är ju med farsan allt cross har blivit så har hoj o allt där ute.

    Typ vid flygfältet när man åker från Väsby mot Vallentuna bor han

  15. #1995
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    Farsan bor i Vallentuna och morsan i Väsby. Är typ bara hos morsan vet inte hur länge sen det var jag sov ute hos farsan. Men det är ju med farsan allt cross har blivit så har hoj o allt där ute.

    Typ vid flygfältet när man åker från Väsby mot Vallentuna bor han
    mot golfbanan eller efter flygfältet ut-på-landet-vägen? :p
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  16. #1996
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    mot golfbanan eller efter flygfältet ut-på-landet-vägen? :p
    Vet inte om du är ännu längre bort nu. Men det är avfarten efter man svänger in mot golfbanan. Alltså 200 meter längre fram eller vad det är

  17. #1997
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    ja precis, ut-på-landet-vägen bodde också där inne när jag var yngre du tänker när man åker från vallentuna mot väsby va? Alltså första vänster efter där man svänger in till golfen?
    Nej åt andra hållet, från Väsby mot Vallentuna!

  18. #1998
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    Vet inte om du är ännu längre bort nu. Men det är avfarten efter man svänger in mot golfbanan. Alltså 200 meter längre fram eller vad det är
    ja precis, ut-på-landet-vägen bodde också där inne när jag var yngre du tänker när man åker från vallentuna mot väsby va? Alltså första vänster efter där man svänger in till golfen?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  19. #1999
    Vafan bugg.. Bara för mig mitt inlägg hamnade ovanför ditt? lol

  20. #2000
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    Vafan bugg.. Bara för mig mitt inlägg hamnade ovanför ditt? lol
    nej vart buggat..
    så du bor upp mot industriområdet?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  21. #2001
    Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    Nej, vi sålde faktiskt hojen under sommarn, blir nytt till nästa år
    Fan jag trodde dom hade byggt om Järva totalt, det var bara en liten liten del som var annorlunda (2-3 kurvor som var borta bara) annars identisk med som den var för 7 år sedan
    Härligt, då är det comeback på g då Trappan i början är väl det enda "nya"?
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Mums! Hur gick det med 125:an? Verkar inte finnas så mycket större hopp men ska som sagt pröva den till nästa säsong, lite långt från mig bara
    Sålde, och väntade på att nån fräsig 250 skulle komma upp på blocket. Hoppet vid 2:20 är ju fetingfett!

    Tappade 2 skruvar i lördags... Fetinghäftigt...
    Yellowfail

  22. #2002
    Är det industriområde där? vene Vet inte om jag vill gå in så mycket mer på exakt plats på ett öppet forum som handlar om cross med tanke på hur många som blivit av med sitt genom att lämna ut nr/platser osv offentligt


    Ja typ, hela den rakan är det nya. Nu går den mer snett direkt mot nästa kurva. Förut var rakan mer längst högerkanten ju, sedan vände de tillbaka lite en gång, och sedan bort igen genom dubblarna/Wavesen eller vad man ska kalla det.


    EDIT: Haha dum jag är.. ja det är där vid industriområdet man svänger av vallentunavägen
    Senast redigerat av Slynzukk den 2012-10-16 klockan 03:30.

  23. #2003
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    Härligt, då är det comeback på g då Trappan i början är väl det enda "nya"?

    Sålde, och väntade på att nån fräsig 250 skulle komma upp på blocket. Hoppet vid 2:20 är ju fetingfett!

    Tappade 2 skruvar i lördags... Fetinghäftigt...
    Vad fick du för 125an och vad gav du för nya vrålåket? Hatar när det händer :/ Tappade en skruv som höll fast ena bakkåpan och sadeln, resulterade med att bakkåpan sprack

    Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    Är det industriområde där? vene Vet inte om jag vill gå in så mycket mer på exakt plats på ett öppet forum som handlar om cross med tanke på hur många som blivit av med sitt genom att lämna ut nr/platser osv offentligt


    Ja typ, hela den rakan är det nya. Nu går den mer snett direkt mot nästa kurva. Förut var rakan mer längst högerkanten ju, sedan vände de tillbaka lite en gång, och sedan bort igen genom dubblarna/Wavesen eller vad man ska kalla det.


    EDIT: Haha dum jag är.. ja det är där vid industriområdet man svänger av vallentunavägen
    Då vet jag ungefär vart du bor då, på rätt väg iallafall

    Förstår, sett många som blir av med sina hojar, tråkigt.. Därför vi kedjar fast våra i garaget
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  24. #2004

  25. #2005
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Vad fick du för 125an och vad gav du för nya vrålåket? Hatar när det händer :/ Tappade en skruv som höll fast ena bakkåpan och sadeln, resulterade med att bakkåpan sprack
    Sålde 125an för 1k mindre än vad jag köpte den för... Riktigt bra deal, både nya och gamla. Så länge det inte var jag som skruvade i skruvarna så är det lungt!
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Galenskaper!
    Hehe, vid 6:30 så börjar det spåra ur!
    Yellowfail

  26. #2006
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    stackars lilla hondan.. haha går verkligen ur spår i slutet

  27. #2007
    Namn:  2012-10-18 16.14.35-2.jpg
Visningar: 419
Storlek:  119,1 KB

    Sådär ja, lite ny dekaler, handtag, siffror, nybytt olja och allmänt tillfixad! Fuck att det inte blir köra i helgen

  28. #2008
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Namn:  2012-10-18 16.14.35-2.jpg
Visningar: 419
Storlek:  119,1 KB

    Sådär ja, lite ny dekaler, handtag, siffror, nybytt olja och allmänt tillfixad! Fuck att det inte blir köra i helgen
    fin hoj! tycker ni crossåkare ska prova detta spelet, riktigt roligt när man lär sig och man blir sjukt taggad att köra
    http://www.youtube.com/watch?v=JKUDc...feature=relmfu
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  29. #2009
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    fin hoj! tycker ni crossåkare ska prova detta spelet, riktigt roligt när man lär sig och man blir sjukt taggad att köra
    http://www.youtube.com/watch?v=JKUDc...feature=relmfu
    Har Mx Simulator, var väl någon vecka sedan jag lira nu bara. Sjukt svårt

  30. #2010
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Slynzukk Visa inlägg
    Har Mx Simulator, var väl någon vecka sedan jag lira nu bara. Sjukt svårt
    haha ja det är jävligt svårt, men börjar bli bättre nu, kul faktiskt!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in