Hybridvisning

Problem med gasen!

Tjenare, jag har en Peugot VivaCity som går väldigt fint i motorn. Jag har plockat bort alla pluggar samt v-ringen och byt krök (stage 6 pro replica). CDI boxen också för den delen. Men jag har ett problem. När jag ligger på bakhjulet så börjar gasen slöddra lite, som att den inte får tillräckligt med soppa (ibland dör den bara helt). Är det pga av för litet munstycke eller? Kommentera gärna och skriv vad ni tror problemet är! :/
    Peugot Vivacity Stunt.

Om det är när du bara är på bakhjulet så kan det vara så att om du har lite soppa och när du är på bakhjulet så åker soppan längst bak i tanken och det kommer inte tillräckligt. Testa och byta upp några storlekar i huvudmunstycket.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    det har inte med munstycket att göra. det är pga placeringen av tanken, jag hade lika på min neos och fick sätta tanken i sadelboxen för att det skulle komma soppa när man åkte bakhjul. prova och tanka fulltank och se om det går bättre då
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    det har inte med munstycket att göra. det är pga placeringen av tanken, jag hade lika på min neos och fick sätta tanken i sadelboxen för att det skulle komma soppa när man åkte bakhjul. prova och tanka fulltank och se om det går bättre då
    okej tack!
    Peugot Vivacity Stunt.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in