1. #1

    Mrx rör på drac -03?

    Har spanat en tid efter ett billigt rör och blev erbjuden ett som suttit på en mrx, men är osäker om det passar..

    Kanske någon som provat och vet?

    Tacksam för svar.

    / Gråben

  2. #2

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av Gamle Gråben Visa inlägg
    Har spanat en tid efter ett billigt rör och blev erbjuden ett som suttit på en mrx, men är osäker om det passar..

    Kanske någon som provat och vet?

    Tacksam för svar.

    / Gråben
    Det passar inte i ramfästet men annars passar det eller är det original eller effektrör?
    Kåtmorfar<3

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av löfarn Visa inlägg
    Det passar inte i ramfästet men annars passar det eller är det original eller effektrör?
    Det är effektrör, men det borde ju gå att sätta ett stag som distans då, om det inte passar vid ramfästet

  4. #4

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av Gamle Gråben Visa inlägg
    Det är effektrör, men det borde ju gå att sätta ett stag som distans då, om det inte passar vid ramfästet
    Yes, vad är det för effektrör?, metrakit thrower är iallafall som jag säger att ramfästet inte passar
    Kåtmorfar<3

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av löfarn Visa inlägg
    Yes, vad är det för effektrör?, metrakit thrower är iallafall som jag säger att ramfästet inte passar
    Det är ett krom tk, blir väl att köpa det då och köra med ett stag som förlängning till fästet om det inte passar

  6. #6

    Reg.datum
    Nov 2011
    Ort
    hörnefors
    Inlägg
    103
    Det funkar! Jag har ett TK LACADA som har suttit på en mrx-04. Men det dras utanför ramen ist för innanför! Man kan bränna sig lite ibland men jag tycker de funkar fint! Och den som åker kan det bli lite varmt om benet för...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in