-
2010-07-13, 23:54 #31
-
2010-07-14, 00:00 #32
-
2010-07-14, 00:02 #33
-
2010-07-14, 00:09 #34
-
2010-07-14, 00:09 #35
-
2010-07-14, 00:12 #36
-
2010-07-14, 00:15 #37
-
2010-07-14, 01:23 #38
90 med effektrör är absolut inte omöjligt, sluta fucka er...
Don´t make excuses, make horsepower!
-
2010-07-14, 01:24 #39
-
2010-07-14, 02:21 #40
-
2010-07-14, 21:57 #41hette Monster_extream på förra forumet.
http://www.garaget.org/?car=271209
-
2010-07-14, 22:00 #42
-
2010-07-14, 23:01 #43
-
2010-07-14, 23:48 #44
-
2010-07-14, 23:56 #45
-
2010-07-15, 00:09 #46
-
2010-07-15, 00:14 #47
redan sagt orsaker, men du svarar ju inte på varken mitt svar elr andras.
sen så citerade han mig, så va bara tvungen att svara
men säger det igen då, trimma mer o dreva ner så lär den toppa samma.
Att den hackar är har troligtvis något med bensinen att göra, skitig bensin, skitig förgasare, för stort/litet munstycke.
-
2010-07-15, 00:23 #48
- Reg.datum
- Oct 2007
- Ort
- hej
- Inlägg
- 781
-
2010-07-15, 00:26 #49
-
2010-07-15, 00:28 #50
-
2010-07-15, 13:06 #51
dra på en 21mm
don't trust someone who can bleed for four days without dying!
-
2010-07-15, 17:45 #52hette Monster_extream på förra forumet.
http://www.garaget.org/?car=271209
-
2010-07-15, 19:42 #53
Kan du bara inse att du har fel? en senda gör INTE 90 kmh LÄTT med bara effektrör. Krävs rätt så mkt för att lyckas. Tex perfekt topp drevning, bra förgasar inställningar osv
och sluta snacka OT här nu, inte det tråden är till för
yepp det stämmer. dock kan man använda koppling för att dra iväg inom effektkurvan på 1an, sen så ska det inte behövas sliras
kan ju också bero på för tung drevning ^^
-
2010-07-15, 23:38 #54
-
2010-07-16, 00:04 #55
Min drd klockades av en märkesgps till 86.2 km/h med gianelli och 17.5 mm. Då körde jag 13/53 och förgasaren var inställd flera gånger om för att hitta den mest optimala inställningen jag själv kunde åstadkomma.
Ju mindre rutin, desto mer liv!
-
2010-07-16, 00:28 #56
Jag och mina 4 polare hade moppe...
Jag hade en baotian med 74cc, den gjorde mätaren runt... Alltså minst 110.
Dem två andra hade Drac med tk respektive Hebo. Dem gjorde med mätaren runt. Mätte upp med bil 100 km/h ,då var förarna ca 50 kg tunga.
En annan han hade en Beta RR, med tk dos salidos.. Den gjorde 120 km/h. Eftersom den hade dubbla utblås.
Jag tror inte på dig förrens du bevisar det.
-
2010-07-16, 00:44 #57
-
2010-07-16, 00:47 #58
Ska låna en GPS och vissa hastigheten... NOG MED OT NU!
--->
--->
Ursprungligen postat av engert
God hjul pårej!
-
2010-07-16, 01:48 #59
Jag var med då vi kalibrerade en cykeldator (Sigma 1200) efter min GPS (Navigon 7310) på en polares Drac, där har vi max ~2 km/h felmarginal då GPSen inte visar rätt i uppför och kurvor osv. Som mest var den upp i 99,2 km/h i en fet nedförsbacke, när man låg över styret och maxade längre sträckor så var man oftare över 90-sträcket än under, så sug min...
Don´t make excuses, make horsepower!
-
2010-07-16, 02:10 #60
- Reg.datum
- Oct 2008
- Ort
- hej
- Inlägg
- 872
Asså man känner ju sig som ett riktigt fucko.. Tyckte lätt att min senda gick cirka 90 med RacingLine/PR , ostrypt , bra inställd förgasare och drevningen kommer jag ej ihåg