Tjena! Nu ska jag sälja min moppe p.g.a lätt mc.

Moppen har direktinsprut vilket innebär att den drar mindre bensin och får lite bättre acceleration. Den går riktigt bra och det har aldrig varit något fel på den under min ägo.

Årsmodell: 2005
Den har endast gått ca 600 mil

Lite smått stylad med följande:
* TnT karbonlook styrstam
* Stage6 karbonlook höjningssats
* Str8 karbonlook styre
* Str8 karbonlook blinkersglas samt baklamps glas
* Koso digital hastighetsmätare
* Svart lackerade fälgar


OBS alla papper + originaldelar fås med! Samt en helt ny multivariator + variator vikter! OBS

PRIS: 7500:-
Om du är intresserad så hör gärna av dig på antingen mail ( [email protected] ) eller telefon ( 076 16 22 483 ) Maila/smsa när som helst på dygnet eller ring mellan kl 16-21.
Moppen finns i sthlm.
Mvh Emil Namn:  P1030370.jpg
Visningar: 1280
Storlek:  102,7 KBNamn:  P1030371.jpg
Visningar: 2753
Storlek:  111,5 KBNamn:  P1030372.jpg
Visningar: 1246
Storlek:  107,2 KBNamn:  P1030373.jpg
Visningar: 897
Storlek:  107,8 KBNamn:  P1030377.jpg
Visningar: 788
Storlek:  101,0 KBNamn:  P1030378.jpg
Visningar: 784
Storlek:  115,1 KB