Hybridvisning

skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    anton andersson körde mhr racing med zx samt med 19mm förgasare tycker inte de ser för vasst ut för han.. jag själv stunta ju med min slider med stage6racing och stage6 pro rör
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Aha tänkt att det skulle bli föör mycket, men funkar dom till original veven?
    Om du är redo att lägga ut en massa pengar på en setup som passar din cylinder så ja det tycker jag. Orginal veven kanske håller ett tag men förr eller senare kommer den rasa så att köpa ett racing vev parti är att rekomendera. Finns billiga stage6 vevparti racing som kostar 1,4 och klarar upp till 16000rpm. Nej det blir nog inte överdrivet du kommer få upp den på bakhjulet om du gasar till vilket är bra när man stuntar.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Aha tänkt att det skulle bli föör mycket, men funkar dom till original veven?
    funkar fint om du kör på t.ex zx, du behöver inte oroa dig
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Det blir bra det. veven håller. har kört med min i 1 år nu utan att veven rasat. (kanske inte så länge) men det håller.

Jo det är det den gör, men känns som att den börjar bli sliten då den har riktigt dåligt komp m.m

Om du är redo att lägga ut en massa pengar på en setup som passar din cylinder så ja det tycker jag. Orginal veven kanske håller ett tag men förr eller senare kommer den rasa så att köpa ett racing vev parti är att rekomendera. Finns billiga stage6 vevparti racing som kostar 1,4 och klarar upp till 16000rpm. Nej det blir nog inte överdrivet du kommer få upp den på bakhjulet om du gasar till vilket är bra när man stuntar.
    Vill inte byta vev så får testa med orginal.

Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    funkar fint om du kör på t.ex zx, du behöver inte oroa dig
    Bra!
    Citat Ursprungligen postat av Tobiiash Visa inlägg
    Det blir bra det. veven håller. har kört med min i 1 år nu utan att veven rasat. (kanske inte så länge) men det håller.
    Låter bra

CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Jo det är det den gör, men känns som att den börjar bli sliten då den har riktigt dåligt komp m.m
    Du kan ju testa att byta kolvringar bara, är cylinderloppet fint så är det ju bara onödigt att byta, om du inte vill byta upp dig dvs Är den svårstartad och går dåligt också?
    Har inget TK men är ett fucko ändå

Zx varvar inte så speciellt mycket så det ska nog inte vara några problem om vev och laget är i hyfsat skick

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in