Sidan 11 av 41 Första ... 91011121321 ... Sista
  1. #301

  2. #302
    Razzys avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Ale Kommun (L)
    Inlägg
    60
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    har för mig att det inte går på xbox. inget jag lyckades med ialla fall dock så kommer ja ihåg att de funka och du hade ett usb minne
    Är det inte bara att synka xboxet till datorn och föra över genom windows media center eller va det hette?
    I've known it all my life

  3. #303

  4. #304
    Citat Ursprungligen postat av Razzy Visa inlägg
    Edit: håller på o lära mig att drifta på forza 3, så kommer lira det hyfsat mycket nu, så säg till om ni vill köra ihop
    Det är ju enda anledningen till att man köper forza Finns inget spel som har samma känsla som forza Va har du för bil när du driftar?
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    jo men det är ju helt omöjligt jag försökte göra det i 2 år och fick de aldrig o funka..

    har inte fått de o funka nu med min ps3 heller..
    Fan va löjligt... Varför finns då WMP till skiten?

  5. #305

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Det är ju enda anledningen till att man köper forza Finns inget spel som har samma känsla som forza Va har du för bil när du driftar?

    Fan va löjligt... Varför finns då WMP till skiten?
    vilken bil tycker ni är roligast att köra på spelet??hehhe

  6. #306
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    jo men det är ju helt omöjligt jag försökte göra det i 2 år och fick de aldrig o funka..

    har inte fått de o funka nu med min ps3 heller..
    funkade perfekt för mig

  7. #307

  8. #308
    Razzys avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Ale Kommun (L)
    Inlägg
    60
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Det är ju enda anledningen till att man köper forza Finns inget spel som har samma känsla som forza Va har du för bil när du driftar?

    Fan va löjligt... Varför finns då WMP till skiten?
    Först körde jag en rx7, sen en skyline r32
    Fast kör mest drag nu
    I've known it all my life

  9. #309
    Har börjat drifta med lite klenare bilar nu, Har en A class Trans Am -87:a, driftar så jävla gött så det liknar ingenting
    Och en Trueno A class, men tycker inte om den så mycket
    Sen den skönaste bilen av alla, en Mustang GT -93:a med 5.0 motorn, B class. Så jävla gött att toppa listorna i en B class över alla jävla fjollor i R3:or
    Sen till dom mindre och tightare banorna har jag en Datsun 510 C class, go som fan, men klarar inte riktigt dom långa kurvorna.

    Men ni borde testa att göra en driftbil men max 300 hästar, sjukt kul

  10. #310
    VILLEs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    hässleholm
    Inlägg
    109
    funkar det nya xbox360 elite bra?? finns det spel som man bara spelar online på elr alla e så man kan spela utan internet?:S

  11. #311

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    vet någon om nya xbox 360 250gb slim finns Flashning/chip till??

  12. #312
    vad är det förskillnad på vanligt xbox och xbox slim? sämre/bättre?

  13. #313
    Slim har 250gb hårddisk, låter mycket mindre, inbyggt wifi, förmodligen mindre risk att få RROD.
    F.d summertime

  14. #314
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Slim har 250gb hårddisk, låter mycket mindre, inbyggt wifi, förmodligen mindre risk att få RROD.
    okej, så inga kända nackdelar? och inbyggt wifi betyder att de är trådlöst internetanslutning? och vad är RROD?

  15. #315
    Citat Ursprungligen postat av jontes rrx Visa inlägg
    vilken bil tycker ni är roligast att köra på spelet??hehhe
    Supra fo sho
    Citat Ursprungligen postat av Razzy Visa inlägg
    Först körde jag en rx7, sen en skyline r32
    Fast kör mest drag nu
    Supra är mycket goare än skyline imo, går hänga mer med supra Mer effekt går att få ut också!
    Citat Ursprungligen postat av prokid Visa inlägg
    Har börjat drifta med lite klenare bilar nu, Har en A class Trans Am -87:a, driftar så jävla gött så det liknar ingenting
    Och en Trueno A class, men tycker inte om den så mycket
    Sen den skönaste bilen av alla, en Mustang GT -93:a med 5.0 motorn, B class. Så jävla gött att toppa listorna i en B class över alla jävla fjollor i R3:or
    Sen till dom mindre och tightare banorna har jag en Datsun 510 C class, go som fan, men klarar inte riktigt dom långa kurvorna.

    Men ni borde testa att göra en driftbil men max 300 hästar, sjukt kul
    Jodå det har man provat! Riktigt kul när man får in lite flyt men det finns inte så många tighta banor tyvärr... Vilka kör du?

  16. #316
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Supra fo sho

    Supra är mycket goare än skyline imo, går hänga mer med supra Mer effekt går att få ut också!

    Jodå det har man provat! Riktigt kul när man får in lite flyt men det finns inte så många tighta banor tyvärr... Vilka kör du?
    typ szukuba curcuit och lardera testtrack, finns några fler, men dom passar bäst (:

  17. #317

  18. #318
    Nån vänlig själ som skulle kunna identifiera detta spel åt mej? ^^

    Verkar va ett jävligt najs spel, men tydligen inte nån som vet vilket de är
    Buntbanda trotteln öppen och använd dödarknappen i kurvorna.

  19. #319
    2 days to vegas



    edit: Ett tips är att skaffa TinEye ,sen testar du att högerklicka på nån random bild så får du se vad som händer

    Om du har Firefox förståss
    Senast redigerat av FredriKkh den 2010-09-28 klockan 07:55.
    Mitt puch maxi projekt!
    -----------------------------------------------
    Mitt Mustang mamba projekt!

  20. #320
    Tackar

    Fan va fränt Tack!
    Buntbanda trotteln öppen och använd dödarknappen i kurvorna.

  21. #321

  22. #322
    Jahapp, då va man här igen då ^^
    Nån som vet hur man kan överföra filer(typ sparningar å sånt) från gamla 360 till Slim? Måste man använda ett såntdär Transfer kit man sätter fast hårddisken i, eller finns de nått annat sätt? Typ anslutning i konsollen för en gammal disk eller nått åt de hållet ^^ Nått annat sätt hade varit bra, då jag bara har En ända sparning som ska flyttas över, känns därför lite onödigt att slänga ut typ 200 spänn på en såndär kabel

    Edit: går de ens att använda domdär transfer kitten tsm med Slim konsolerna?
    Senast redigerat av MostWanted93 den 2010-09-29 klockan 23:59.
    Buntbanda trotteln öppen och använd dödarknappen i kurvorna.

  23. #323
    http://www.rockstargames.com/videos#/video:5401

    Awsome x2

    Älskar björnen på slutet!

  24. #324
    Citat Ursprungligen postat av MostWanted93 Visa inlägg
    Jahapp, då va man här igen då ^^
    Nån som vet hur man kan överföra filer(typ sparningar å sånt) från gamla 360 till Slim? Måste man använda ett såntdär Transfer kit man sätter fast hårddisken i, eller finns de nått annat sätt? Typ anslutning i konsollen för en gammal disk eller nått åt de hållet ^^ Nått annat sätt hade varit bra, då jag bara har En ända sparning som ska flyttas över, känns därför lite onödigt att slänga ut typ 200 spänn på en såndär kabel

    Edit: går de ens att använda domdär transfer kitten tsm med Slim konsolerna?
    Ja det funkar ihop med Slim. Du kan använda transferkit, memory card eller USB minne.

  25. #325
    Citat Ursprungligen postat av Tobias Visa inlägg
    Ja det funkar ihop med Slim. Du kan använda transferkit, memory card eller USB minne.
    USB minne lät jävligt bra
    Du skulle inte även kunna tänka dej att förklara Hur man gör för att flytta över en sparning? ^^
    Buntbanda trotteln öppen och använd dödarknappen i kurvorna.

  26. #326
    Citat Ursprungligen postat av MostWanted93 Visa inlägg
    USB minne lät jävligt bra
    Du skulle inte även kunna tänka dej att förklara Hur man gör för att flytta över en sparning? ^^
    Lite snabb förklaring.

    Sätt i ditt USB minne, gå till Dashboarden, sen till My Xbox, System Settings, Memory, installera USB minnet, det kommer stå att minnet inte är optimalt, skit i det, när det är installerat gå till din hårddisk, sen games, leta upp spelet där sparningen du behöver finns, tryck på "copy", välj att kopiera filen till ditt USB minne och sedan är det klart. När du vill föra över filen till ditt andra Xbox så gör du samma sak bara att du går in på Memory, USB minne, hitta save filen, kopiera över till hårddisken.

  27. #327
    Citat Ursprungligen postat av Tobias Visa inlägg
    Lite snabb förklaring.

    Sätt i ditt USB minne, gå till Dashboarden, sen till My Xbox, System Settings, Memory, installera USB minnet, det kommer stå att minnet inte är optimalt, skit i det, när det är installerat gå till din hårddisk, sen games, leta upp spelet där sparningen du behöver finns, tryck på "copy", välj att kopiera filen till ditt USB minne och sedan är det klart. När du vill föra över filen till ditt andra Xbox så gör du samma sak bara att du går in på Memory, USB minne, hitta save filen, kopiera över till hårddisken.
    Tack som fan!
    Då äre ba å inhandla ett xbox då sen fortsätta nöta på Forza 3 ^^
    Buntbanda trotteln öppen och använd dödarknappen i kurvorna.

  28. #328
    Körde precis 31 varv på Sebring, 1h 10min ^^
    Bästa varv va 2.10.865

    Najs att man märker viktskillnad med fulltank och slitna däck när man kör så långt och länge Även vilka usla chassie inställningar man gjort.

  29. #329
    Min tv har två hdmi uttag, och är Hd ready, inte full HD. Funkar de o använda hdmi kabel då från xboxet till tv:n och får man ljud med där också då?
    Låter säkert riktigt dumt, men e inte insatt så ^
    F.d. Almsarn

  30. #330

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in