Sidan 18 av 41 Första ... 8161718192028 ... Sista

Reg.datum
    May 2010
    fiestan går sjukt bra. Har bytt allting på den, redigt skoj att köra... speciellt leka runt med 4x4

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    fiestan går sjukt bra. Har bytt allting på den, redigt skoj att köra... speciellt leka runt med 4x4
    Yes rolig bil att leka med som sagt

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Jasså, så det är en bana? Trodde det var typ ens garage/indsutriområde där man körde freeroam.

Sedan hur gör jag för att köra med koppling, vart ställer jag in de?

Är i malmö just nu och har därför inte tillgång till mitt xbox, men det bilarna jag anser man ska ha för ett fulländat garage är:

Volvo 242
    Saab 99 Turbo
    Bmw M3 E30
    Nissan Skyline
    Någon utav Subaruna
    Mitshubitshi Lancer Evo
    Senast redigerat av ralley den 2010-12-24 klockan 00:03.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Jasså, så det är en bana? Trodde det var typ ens garage/indsutriområde där man körde freeroam.

Sedan hur gör jag för att köra med koppling, vart ställer jag in de?
    Yes i testkörnings läget.
    Det gör du i inställningar med svårighet och så

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Yes i testkörnings läget.
    Det gör du i inställningar med svårighet och så
    Okej, är det LB/RB som är kopplingen eller?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Okej, är det LB/RB som är kopplingen eller?
    LB är koppling

Drar också en "måste" lista då.

Datsun 510, med Skyline motorn och 4wd, ett monster
    Bugatti Veyron med full trimning, för att den är brutal på rakor helt enkelt
    Porsche Carrera GT, för dens porriga V10 ljud. Tröttnar aldrig på det
    Subaru Impreza 22B, med bakhjuls drift
    Subaru Impreza WRX STI (2008), brutal bil med rätt trim
    Porsche 911 GT2 (1995), sista luftkylda Porschen, den har ett brutalt ljud som måste upplevas, hamnar däremot på 240k
    Ford Fiesta, med största motorn, roligaste man kan ha på Forza tror ja
    Porsche Cayenne Turbo S, sjukt skön med Carrera motorn i

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Gjorde en rätt seriös replica utav Polestar C30n. Men den riktiga Polestar C30n har ju faceliften. Gick rätt bra utan den med. Blev rätt nöjd iaf. Men chassi och motor är iprincip identiska med Polestars riktiga. BBS fälgar, Brembo bromsar, Pirelli däck, 19", 235profils däck, 502nm, 311kw (Polestar har 302kw och 502nm). Så i de stora hela är jag nöjd

Gjorde en rätt seriös replica utav Polestar C30n. Men den riktiga Polestar C30n har ju faceliften. Gick rätt bra utan den med. Blev rätt nöjd iaf. Men chassi och motor är iprincip identiska med Polestars riktiga. BBS fälgar, Brembo bromsar, Pirelli däck, 19", 235profils däck, 502nm, 311kw (Polestar har 302kw och 502nm). Så i de stora hela är jag nöjd

hur fixar man screencaps till datorn?

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Kan man slänga in vilken motor man vill i vilken bil man vill? På Forza 2 var allt mycket lättare, med trimning osv

Kan man slänga in vilken motor man vill i vilken bil man vill? På Forza 2 var allt mycket lättare, med trimning osv
    nej det finns färdiga motorer till varje bil, typ två eller tre stycken

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    hur fixar man screencaps till datorn?
    Man fotar dom i spelet, sen laddar man upp dom till storefront, sen loggar du in på forzamotorsport.net på datan, trycker My Forza och där finns bilderna.

Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    nej det finns färdiga motorer till varje bil, typ två eller tre stycken
    Inte till varje bil

Det är bara att gå in på banan Benchmark ring och välja Layout A som de stod i video beskrivningen.

fick ett 360 slim i julis har iaf fixat live nu osv, men kostar det extra för varje spel jag spelar också eller ? har gold och sen nu när jag skulle köra NHL 11 hade jag en "pröv tid" på 7 dagar. kostar de sen elelr?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    fick ett 360 slim i julis har iaf fixat live nu osv, men kostar det extra för varje spel jag spelar också eller ? har gold och sen nu när jag skulle köra NHL 11 hade jag en "pröv tid" på 7 dagar. kostar de sen elelr?
    Nej så funkar det inte. Du får använda Xbox Live Guld i 7dagar, sen kan du köpa Guld, det finns i 1månad, 6månader, 12månader. Men när du har Guld kan du lira vilket spel du vill på Xboxet

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Fick forza 3 i julklapp, jävlar va enkelt det va om man jämför med 2an! de enda som är kvar är abs och braking line(inte full dvs), sen kör ja på medium. Myyycket enklare att drifta på 3an, har iofs bara provat med en vässad clio men endå!

Sett att det finns drift tävlingar, är det online eller finns det i singleplayer? hur kör man drift annars, freeplay elr nåt?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Fick forza 3 i julklapp, jävlar va enkelt det va om man jämför med 2an! de enda som är kvar är abs och braking line(inte full dvs), sen kör ja på medium. Myyycket enklare att drifta på 3an, har iofs bara provat med en vässad clio men endå!

Sett att det finns drift tävlingar, är det online eller finns det i singleplayer? hur kör man drift annars, freeplay elr nåt?
    Abs är överskattad, kör varenda bil utan Abs. Sen braking line borde du ju kunna klara dig utan? Ditt huvud borde ju säga åt dig när du närmar dig en kurva att bromsa? Växla ner ofta så får du mer effektiv motorbroms.

Drift tävlingar finns online. Men du kan alltid trycka på vänster pil på D-paden så får du fram drift poäng.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Abs är överskattad, kör varenda bil utan Abs. Sen braking line borde du ju kunna klara dig utan? Ditt huvud borde ju säga åt dig när du närmar dig en kurva att bromsa? Växla ner ofta så får du mer effektiv motorbroms.

Drift tävlingar finns online. Men du kan alltid trycka på vänster pil på D-paden så får du fram drift poäng.
    får pröva, men är jävligt skönt med braking line då de är stor skillnad om det är lite nedförs backe osv
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    får pröva, men är jävligt skönt med braking line då de är stor skillnad om det är lite nedförs backe osv
    Du lär komma snabbt in i de.
    Ja tyckte de var jobbigt att köra med 100% bonus från början, men nu vill ja bara att det ska bli svårare, men det går ju tyvärr inte

Just den bilen bygger på låg vikt, stor motor, mycket hästkrafter och fyrhjulsdrift. Men jag har gjort seriösa drift bilar och då fixar jag i inställningar men toe in, camber, diffen, broms osv. Men som sagt bilen på filmen har jag byggt endast för skojs skull. Skulle väl kunna fixa en video på en mer seriös drift bil en annan gång, även skriva inställningar och setup
    Sen så kör jag alltid utan abs, stm, tcs och manuell låda med koppling (hard, utan någon hjälplinje och ingen autobroms, plus det förstnämnda på race då)
    Du har inte lust att skriva nån setup?
    Most stickpeople are black

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Du har inte lust att skriva nån setup?
    Har du någon bil du vill veta en drift setup till?

Nejdå, ta nån rolig bil Kör datsun med skylinemotorn just nu

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Nejdå, ta nån rolig bil Kör datsun med skylinemotorn just nu
    Någon bil som är allmänt rolig att köra asså?

Ja, precis

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ja, precis
    Fixar en lista med bilar jag rekommenderar, när ja sedan sitter vid lådan

Okej, vad bra

Det här hände innan idag på Black Ops, fem kills med RCXD

F.d summertime

Nej så funkar det inte. Du får använda Xbox Live Guld i 7dagar, sen kan du köpa Guld, det finns i 1månad, 6månader, 12månader. Men när du har Guld kan du lira vilket spel du vill på Xboxet
    Det han menar är:
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    Du har Guld - fine. När du köper ett spel från EA kommer dom att fråga dig om du har ett onlinepass. Om ditt spel är nytt så finns det en kod i spelfodralet men om spelet är begagnat så kanske koden redan har förbrukats. Varje Xbox Live profil har en prövotid på 7 dagar - vilket ger dig chansen att testa spelet online och se om du gillar det för att sen köpa ett onlinepass som aldrig utgår. Jag hatar det, men det är så EA har bestämt sig för att göra.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Okej, vad bra
    Bilar som är roliga att fixa lite med:

Ford Mustang (80tal någonting, glömt bort, men den ska vara röd och ha fyrkantiga lyktor), den går att sätta en nascar motor i, så kör lättvikt sats på den och i med nascar motorn, inte alltför dyrt.
    Porsche Cayenne Turbo S, den går att trycka i Carrera GT motorn i (V10), dyr historia men klart roligt.
    Subaru 22B, i med den nya boxern motorn, och sätt på bakhjuls drift så har du en giftig drift bil.
    Nissan 370Z, den bilen som jag kört som är mest lätt driftad.
    Ford Fiesta, som sagt, i med l5 motorn, på med fyrhjulsdrift, sedan lätta ur den, och trimma skiten ur den. Redigt skoj att köra.
    Lamborghini Murcielago LP640 (Jo jag vet att den är gifitg, köpte precis en själv, den gick på 300k, sen trimmet har gått över 100k, men faen va rolig den är att köra), ah om någon köper en, är lätta ur den det viktigaste, rätt tung ifrån början.
    Maserati Gran Turismo (Den får man ju i spelet), den går att sätta i en MC12 motor i, går riktigt fint då.
    Porsche Carrera GT, underbar ban bil, inte så mycket att tilläga där.
    Volvo C30, med S60 motorn i där så får man roligt, 4wd så klart med.
    Toyota Yaris, går att skrämma upp rejält med mycket roliga saker
    Nissan Versa, går även den att leka med efter modds
    Toyota MR2 (den nya), är riktigt giftig när du får i en stor motor i den, den väger under 1ton så den är lite mysig.
    Ferrari FXX, bra på alla sätt.
    Datsun 510, skyline motor, 4wd, no need to say more
    VW Golf (ver.2), i med största motorn och 4wd, sen allt vanligt trim, går som ett skott.

Kommer inte på mera nu

Men Bugatti Veyron efter lite delar går ju rätt fint, här får ni se att det är inga problem att köra en inbromsning från toppfart till 0

Hoppas videon dög för er.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Vilken skyline ska man köpa?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Vilken skyline ska man köpa?
    Alla Skyline är ju bra, men R34 är giftigast, annars så kan man ju alltid köpa GT-R;en

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in