Sidan 19 av 41 Första ... 9171819202129 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av Tobias Visa inlägg
    Det han menar är:

Du har Guld - fine. När du köper ett spel från EA kommer dom att fråga dig om du har ett onlinepass. Om ditt spel är nytt så finns det en kod i spelfodralet men om spelet är begagnat så kanske koden redan har förbrukats. Varje Xbox Live profil har en prövotid på 7 dagar - vilket ger dig chansen att testa spelet online och se om du gillar det för att sen köpa ett onlinepass som aldrig utgår. Jag hatar det, men det är så EA har bestämt sig för att göra.
    Men eftersom att spelet är nytt och koden ej förbrukats behöver jag inte betala något extra? eller måste jag köpa ett sånt där onlinepass även om den där aktiveringskoden ej är förbrukad?

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Bilar som är roliga att fixa lite med:

Ford Mustang (80tal någonting, glömt bort, men den ska vara röd och ha fyrkantiga lyktor), den går att sätta en nascar motor i, så kör lättvikt sats på den och i med nascar motorn, inte alltför dyrt.
    Porsche Cayenne Turbo S, den går att trycka i Carrera GT motorn i (V10), dyr historia men klart roligt.
    Subaru 22B, i med den nya boxern motorn, och sätt på bakhjuls drift så har du en giftig drift bil.
    Nissan 370Z, den bilen som jag kört som är mest lätt driftad.
    Ford Fiesta, som sagt, i med l5 motorn, på med fyrhjulsdrift, sedan lätta ur den, och trimma skiten ur den. Redigt skoj att köra.
    Lamborghini Murcielago LP640 (Jo jag vet att den är gifitg, köpte precis en själv, den gick på 300k, sen trimmet har gått över 100k, men faen va rolig den är att köra), ah om någon köper en, är lätta ur den det viktigaste, rätt tung ifrån början.
    Maserati Gran Turismo (Den får man ju i spelet), den går att sätta i en MC12 motor i, går riktigt fint då.
    Porsche Carrera GT, underbar ban bil, inte så mycket att tilläga där.
    Volvo C30, med S60 motorn i där så får man roligt, 4wd så klart med.
    Toyota Yaris, går att skrämma upp rejält med mycket roliga saker
    Nissan Versa, går även den att leka med efter modds
    Toyota MR2 (den nya), är riktigt giftig när du får i en stor motor i den, den väger under 1ton så den är lite mysig.
    Ferrari FXX, bra på alla sätt.
    Datsun 510, skyline motor, 4wd, no need to say more
    VW Golf (ver.2), i med största motorn och 4wd, sen allt vanligt trim, går som ett skott.

Kommer inte på mera nu
    Har du nån bana du kan rekomendera att drifta och leka runt på? Jag hittar inte riktigt nån kul fast jag har iof inte testat alla. Just nu kör jag en lättad datsun med awd, skylinemotorn, dubbla turbo och racekam. Sen har jag köpt awd och motorn till fiestan och nascarmotorn till mustangen
    Most stickpeople are black

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Har du nån bana du kan rekomendera att drifta och leka runt på? Jag hittar inte riktigt nån kul fast jag har iof inte testat alla. Just nu kör jag en lättad datsun med awd, skylinemotorn, dubbla turbo och racekam. Sen har jag köpt awd och motorn till fiestan och nascarmotorn till mustangen
    Benchmark High Speed Ring - Layout A

Skönaste "lek" banan

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Så sjukt härligt att köpa en bil. Quick upgrade, välj vilken klass du vill ha bilen i, betala 140 000:-, sedan är det bara att drifta Älska 242 <3

Mitt nästa projekt får bli Cosworthen, Mercan från det nya packet och en skyline!

Någon mer än jag som tröttnade sjukt fort på black ops? Stannade i prestige 3, level 30 och en K/D på 2.70, vad har ni?
    Senast redigerat av ralley den 2010-12-27 klockan 21:21.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    Men eftersom att spelet är nytt och koden ej förbrukats behöver jag inte betala något extra? eller måste jag köpa ett sånt där onlinepass även om den där aktiveringskoden ej är förbrukad?
    Nej eftersom du aktiverar onlinepasset med hjälp av koden.

Reg.datum
    May 2010
    Fick forza 2 i julklapp, mycket lättare att drifta på de. Än mitt forza 3

Nu blir det att köpa Xbox 360 slim 250GB + 4GB
    Kostade inte allt för mycket, 1995 kr, så nu kommer jag äntligen kunna köra Forza 3 på min Benq skärm i full HD (har en gammal xbox 360 utan hdmi port)
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Citat Ursprungligen postat av Tobias Visa inlägg
    Nej eftersom du aktiverar onlinepasset med hjälp av koden.
    tack nu fattar jag !

är det forza 3 alla pratar om? isof, finns alla dom där volvo och moddarna eller måste man ladda ner dom? sugen på något fler spel

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Min växellåda pajar hela tiden typ, Vad beror det på? Helt random börjar den ryka och jag kan bara köra halvfart

ANDROID FOR THE WIN

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Min växellåda pajar hela tiden typ, Vad beror det på? Helt random börjar den ryka och jag kan bara köra halvfart

ANDROID FOR THE WIN
    Använder du koppling när du växlar?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    tack nu fattar jag !

är det forza 3 alla pratar om? isof, finns alla dom där volvo och moddarna eller måste man ladda ner dom? sugen på något fler spel
    Yes de är Forza 3 dom Volvona som finns när man köper de är C30, S60 (gamla) och S60 Racing (gamla).
    242 får du betala för. Men moddsen finns i spelet.

ANDROID FOR THE WIN
    Som Jonte sa, använder du kopplingen? Tryck in LB vid varje växling.

Är det kul även om jag inte har ratt ;D?
    Okej, hur många gratis bilar finns det då? ladda hem demot igår, blev inte speciellt imponerad men riktiga är kanske bättre

edit: är det här alla som följer med?
    http://forzamotorsport.net/en-us/for...3/carlist.aspx
    Senast redigerat av guth den 2010-12-28 klockan 12:09.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Okej, hur många gratis bilar finns det då? ladda hem demot igår, blev inte speciellt imponerad men riktiga är kanske bättre

Ja det tycker jag, ratt är överskattat :o
    Jo de riktiga spelet är roligare.
    Yes dom bilarna på cd 1 & 2 är de
    Senast redigerat av Hast den 2010-12-28 klockan 13:16.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

tyckte demot sög, medans riktiga spelet kan man lira 2-3 timmar i sträck utan ens tänka på de
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    tyckte demot sög, medans riktiga spelet kan man lira 2-3 timmar i sträck utan ens tänka på de
    Det blir lätt "Jag ska bara köra något race", sen kollar man på klockan så var de 2timmar senare

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    ibland äre bra att kunna drifta lite, även fast de kostar massa tid fick skönaste sladden i en fet kurva nyss, american north A class nånting
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

bästa banan för drifting är Catalunya School Circuit
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Nej jag kör inte med koppling. Utan bara Manuel!

ANDROID FOR THE WIN

Samma här

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    bästa banan för drifting är Catalunya School Circuit
    Fujimi Kamado är mysig med

Nej jag kör inte med koppling. Utan bara Manuel!
    Är du säker att de inte står w/ clutch? Annars så våldtar la du motorn och växlar fel och allt.

Varför står de Android ftw under alla dina inlägg?

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Fujimi Kamado är mysig med

Är du säker att de inte står w/ clutch? Annars så våldtar la du motorn och växlar fel och allt.

Varför står de Android ftw under alla dina inlägg?
    Okej, nej det står bara manuel. Hur växlar man fel?

Haha, det när det står så, så är jag på mobilen. Tapatalk

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Bilar som är roliga att fixa lite med:

Ford Mustang (80tal någonting, glömt bort, men den ska vara röd och ha fyrkantiga lyktor), den går att sätta en nascar motor i, så kör lättvikt sats på den och i med nascar motorn, inte alltför dyrt.
    Porsche Cayenne Turbo S, den går att trycka i Carrera GT motorn i (V10), dyr historia men klart roligt.
    Subaru 22B, i med den nya boxern motorn, och sätt på bakhjuls drift så har du en giftig drift bil.
    Nissan 370Z, den bilen som jag kört som är mest lätt driftad.
    Ford Fiesta, som sagt, i med l5 motorn, på med fyrhjulsdrift, sedan lätta ur den, och trimma skiten ur den. Redigt skoj att köra.
    Lamborghini Murcielago LP640 (Jo jag vet att den är gifitg, köpte precis en själv, den gick på 300k, sen trimmet har gått över 100k, men faen va rolig den är att köra), ah om någon köper en, är lätta ur den det viktigaste, rätt tung ifrån början.
    Maserati Gran Turismo (Den får man ju i spelet), den går att sätta i en MC12 motor i, går riktigt fint då.
    Porsche Carrera GT, underbar ban bil, inte så mycket att tilläga där.
    Volvo C30, med S60 motorn i där så får man roligt, 4wd så klart med.
    Toyota Yaris, går att skrämma upp rejält med mycket roliga saker
    Nissan Versa, går även den att leka med efter modds
    Toyota MR2 (den nya), är riktigt giftig när du får i en stor motor i den, den väger under 1ton så den är lite mysig.
    Ferrari FXX, bra på alla sätt.
    Datsun 510, skyline motor, 4wd, no need to say more
    VW Golf (ver.2), i med största motorn och 4wd, sen allt vanligt trim, går som ett skott.

Kommer inte på mera nu

Men Bugatti Veyron efter lite delar går ju rätt fint, här får ni se att det är inga problem att köra en inbromsning från toppfart till 0

[video=vimeo;18199206]http://vimeo.com/18199206[/vieo]
    Hoppas videon dög för er.
    Finns ingen mustang 1980 nånting som är röd tog en 2005, vetefan om det är rätt men kan iaf trycka i en 5.4 liters v8

edit: fixade till maseratin med v12 nu
    Senast redigerat av Shöwtek den 2010-12-28 klockan 21:15.

Finns ingen mustang 1980 nånting som är röd tog en 2005, vetefan om det är rätt men kan iaf trycka i en 5.4 liters v8

så jävla go bil

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    så jävla go bil
    njae, ingen kontroll :/ sen har ja märkt att alla v12or verkar suga :S till maseratin kunde man bara ta bort en strypning, på en ferarri så fanns de ingen turbo och man kunde inte sätta dit nåt heller.

Sen är de liiiite dåligt gjort att A.I bara behöver nudda en så flyger man åt helvete o tappar all kontroll. När man själv försöker preja dom, så går halva bilen sönder o man själv flyger åt sidan medans dom inte ens påverkas :S

En bil man kan klämma ut mycket effekt från är Audi S4an, sjukt snabb, har dock ändrat växellådan etc så den är avsedd för drift

njae, ingen kontroll :/ sen har ja märkt att alla v12or verkar suga :S till maseratin kunde man bara ta bort en strypning, på en ferarri så fanns de ingen turbo och man kunde inte sätta dit nåt heller.

Sen är de liiiite dåligt gjort att A.I bara behöver nudda en så flyger man åt helvete o tappar all kontroll. När man själv försöker preja dom, så går halva bilen sönder o man själv flyger åt sidan medans dom inte ens påverkas :S
    jag kör med den med inga hjälpmedel alls, tycker den är jävligt rolig! vem behöver turbo? haha

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Okej, nej det står bara manuel. Hur växlar man fel?

Haha, det när det står så, så är jag på mobilen. Tapatalk
    Kör i för hög hastighet när du växlar ner.

Denna Mustangen mena jag. Sry för felskrivning

V12;or är lite mesiga om man inte motiverar dom Det är ju många cylindrar som måste dra runt relativ lite effekt om man jämför med en l6 från Nissan.

Du får helt enkelt undvika dom andra Sen kan man lura systemet så man får dom att tro att dom körde in i en så slipper man skador.

Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    En bil man kan klämma ut mycket effekt från är Audi S4an, sjukt snabb, har dock ändrat växellådan etc så den är avsedd för drift
    Man kan klämma ut ännu mera ur Mercedes SL (glömt bort vilken, men man får den i spelet och den har ju typ 1000 i vrid från början så

Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    jag kör med den med inga hjälpmedel alls, tycker den är jävligt rolig! vem behöver turbo? haha
    Alla behöver en turbo, även om en sugmotor med hög effekt är rätt mysigt (Håller på bygga en Z4a med sugmotor, ska bli en äkta ban piskare är tanken). Men gillar man inte turbo kan man ju alltid köra med en vinnade kompressor
    Senast redigerat av Hast den 2010-12-29 klockan 01:13.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Hast, räknas 240 på 5 rakt ner till 1 som den dålig växling

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Hast, räknas 240 på 5 rakt ner till 1 som den dålig växling
    Yes lilla gubben då kommer din motor gå sönder. Inget arkad spel här som gör att du kan våldta den hur som helst

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in