Sidan 22 av 41 Första ... 12202122232432 ... Sista
    Fan vad less jag blir när skiten inte funkar... Hittar ju ingen bana som heter benchmark ring????
    Most stickpeople are black

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Fan vad less jag blir när skiten inte funkar... Hittar ju ingen bana som heter benchmark ring????
    Du måste vara uppkopplad mot Xbox live med ifall du inte är det.

Ja, jag är inne på xbox live? Alltså, förklara hur du menar nu. Fattar inte ett dugg av hur man ska göra

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ja, jag är inne på xbox live? Alltså, förklara hur du menar nu. Fattar inte ett dugg av hur man ska göra
    Du går in på "My Cars" sen så bläddrar du till en bil och trycker på den, bläddra ner till test drive och välj Benchmark speedway ring om du inte har den så ska ja utforska mer i de

Har kollat om och om igen, har ingen bana som heter så.. Vill drifta där nuuuuuuuuuuuuuuuuu

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Har kollat om och om igen, har ingen bana som heter så.. Vill drifta där nuuuuuuuuuuuuuuuuu
    Köpte du spelet nytt?

Ja, det följde med när jag köpte xboxet

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ja, det följde med när jag köpte xboxet
    Då ska de finnas en kod som Alm sa. Öppna ditt Forza fodral och leta upp ett papper som har en kod på sig
    Sen ska du trycka på Xbox knappen på fjärrkontrollen och leta upp ett val som de står Redeem på

Hm, okej. Får försöka

Nix, hittar ingen kod eller nåt sånt. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

Hahaha, 360 är ju största skräpet. Har haft mitt "nya" i lite över ett år nu och den börjar redan tendensera till ROD precis som det första jag hade. Suck..

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Nix, hittar ingen kod eller nåt sånt. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
    Banan går ju troligen att köpa i storefront, men har du ingen kod så.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Hahaha, 360 är ju största skräpet. Har haft mitt "nya" i lite över ett år nu och den börjar redan tendensera till ROD precis som det första jag hade. Suck..
    har haft mitt i 2-3 år, visst har blivit ''låtsas'' rod, att det lös rött sen stängde man av drog ut sladden så funka det igen, men inget mer
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

mitt är 2-3 år och funkar perfekt.

ska dock bytas till slim. Sen så är ju det problemet fixat på de lite senare (vita) modellerna och på slim.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Jag kör mitt gamla Elite tills det packar ihop. Sen blir de väl att köpa 250gb antar ja

Skaffat ett Xbox 360 Slim 250GB nu Synd bara att man inte fick med nån månad gratis tillgång till guld som jag fick med gamla Xboxen.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Skaffat ett Xbox 360 Slim 250GB nu Synd bara att man inte fick med nån månad gratis tillgång till guld som jag fick med gamla Xboxen.
    Det borde det ha gjort ju?
    Vet flera som skaffat nya slim och haft 1 månad
    Är du säker?

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    köpte ett xbox 360 utav brorsans polare idag då, ska ner och köpa några spel imorn tänkte jag något spel ni kan rekommendera?
    tex, ni som spelat need for speed hot pursuit och race driver grid. vad är roligast?

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av eddie^ Visa inlägg
    köp inte hot pursuit, de suger
    utveckla gärna, varför suger det? då jag gillar de andra need for speed spelen så vill jag gärna veta

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    köpte ett xbox 360 utav brorsans polare idag då, ska ner och köpa några spel imorn tänkte jag något spel ni kan rekommendera?
    tex, ni som spelat need for speed hot pursuit och race driver grid. vad är roligast?
    Definitivt ingen utav dom. Eller du kanske gillar arcade spel? Ska du ha bilspel ska du ha Forza, behöver inte bry dig om något annat.
    Nfs blir bara mer och mer overkligt för varje spel. Finns ingen äkta fysik i det.
    Grid är väl lite bra än NFS men då också sämre grafik men de är nästan så du kan ge full gas och ta en kurva utan några konsekvenser.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Definitivt ingen utav dom. Eller du kanske gillar arcade spel? Ska du ha bilspel ska du ha Forza, behöver inte bry dig om något annat.
    Nfs blir bara mer och mer overkligt för varje spel. Finns ingen äkta fysik i det.
    Grid är väl lite bra än NFS men då också sämre grafik men de är nästan så du kan ge full gas och ta en kurva utan några konsekvenser.
    ah okej tycker dock att det gamla need for speed hot pursuit, som jag hade på mitt vanliga xbox är kul, har också need for speed carbon på datorn vilket också är roligt tycker jag

men på forza, får man chansen att göra om sina egna bilar och liknande där också?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    ah okej tycker dock att det gamla need for speed hot pursuit, som jag hade på mitt vanliga xbox är kul, har också need for speed carbon på datorn vilket också är roligt tycker jag

men på forza, får man chansen att göra om sina egna bilar och liknande där också?
    Jadå de finns ju trim, styling och så, fast på ett mer realistiskt sett.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jadå de finns ju trim, styling och så, fast på ett mer realistiskt sett.
    ja okej, låter rätt lockande

blir nog forza, skate 1, och kanske något mer spel^^

vart kan man köpa 12 månaders xbox live billigast?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Gurr@ Visa inlägg
    vart kan man köpa 12 månaders xbox live billigast?
    Ja fick 12mån för 450kr på cdon.com

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ny driftbil påbörjad.

Nissan Silvia:

Går väldigt bra faktiskt även om motorn är orörd, men så ska de givetvis inte förbli

När jag ändå körde passa ja på att ta en sväng med min Lamborghini Murcielago LP640

Reg.datum
    May 2010
    Snygg silvia! själv håller jag på att köra race ,
    Sen köpa massa bilar styla/trimma så man har skit många bilar. har kanse 70bilar nu, men vill ha mer!

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Snygg silvia! själv håller jag på att köra race ,
    Sen köpa massa bilar styla/trimma så man har skit många bilar. har kanse 70bilar nu, men vill ha mer!
    Tack
    Själv tycker jag att de är segt att köra många race på rad Har iofs kört rätt många race nu Jag tycker inte mängden bilar är viktigt utan hur roliga bilar man har

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in