Sidan 5 av 41 Första ... 3456715 ... Sista
  1. #121

  2. #122
    Äre värt at köpa episodes of liberty city? kostar ju bara 230kr med frakt från webhallen så

  3. #123
    Cooolles avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Högsäter
    Inlägg
    50
    Tjaoo!

    Suttit och funderat på om man ska köpa sig ett Xbox 360 eller Playstation 3.. så jag undrar vad man ska välja?

    Visst är ju 360 billigare, men har hört att det låter mer? aja, dela med er med av era kunskaper

  4. #124
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av CoLLeMaN^ Visa inlägg
    Tjaoo!

    Suttit och funderat på om man ska köpa sig ett Xbox 360 eller Playstation 3.. så jag undrar vad man ska välja?

    Visst är ju 360 billigare, men har hört att det låter mer? aja, dela med er med av era kunskaper
    Xbox360 utan tvekan. Inte bara för att jag har det själv. Visst PS3 är bra på det sättet att man kan göra hur många live profiler som helst och att den inte kostar något, och att om jag haft det hade jag kunnat piska gubbarna på verkstaden!

    Det känns som att Xbox360 är "fräschare", iochmed att man betalar så uppdaterar dom hela tiden xbox. PS3 kontroller är dessutom skit äckliga.

    Kan hålla med om att det låter en del, men hör inte det så mycket om man spelar!

    Sedan har xbox360 ett större spelutbud eftersom att Microsft köper upp mer rättigheter än Sony.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  5. #125
    Xbox 360 Slim kom mig direkt att tänka på Alienware
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  6. #126

  7. #127
    Det där med att Xbox:en låter är väldigt lätt fixat om man nu stör sig på det. Det är bara att spara spelet på hårddisken, så ska ljudet sedan försvinna. Jag själv bryr mig inte om att det låter, iom att man ändå inte hör det. Det är nog mest något som såna som har PS3 har som argument för att PS3 ska vara bättre.

    Men ska du spela online? Isåfall skulle jag köpa ett Xbox 360 då upplevelsen ger dig så mycket mer. Allt är mycket cleanare. Minuset är ju att det kostar. (i månaden, var tredje månaden, halvår eller år). Det är dock en helt överkomlig summa om du jämför med ett PS3 då du ändå "sparar" dom pengarna ifall du köper ett Xbox 360 istället för ett PS3.

    En annan bra sak är ju att titta efter vad dina polare har för något. Ifall alla har PS3 så är det väl smart att köpa det, så att du kan spela med dom. Har dom Xbox 360 så köp det.

    Kontrollerna är ju vad olika vad folk tycker. Men Xbox-kontrollen tycker jag ligger mycket bättre i handen, och PS-kontrollerna känns så plastiga. Men det är ju säkert även det en vanesak, och som sagt vad man själv tycker.

    BlueRay på PS3 är ju ett plus också. Om man nu har en TV som stödjer det.

    [Edit]
    Ifall du är en liten pirat och har tänkt ladda ner spel så ska du Xbox 360 då det inte är möjligt att chippa eller flasha ett PS3. Du måste köpa alla spel.

  8. #128

  9. #129
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    För mig blev det ingen skillnad men för en kompis blev det 50% tystare :S
    Då har du nog inbillat dig eller så har det varit något fel på din box.

  10. #130
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Då har du nog inbillat dig eller så har det varit något fel på din box.
    Word, sedan undrar jag hur du sköter ditt xbox när du skickat det till tyskland 3gånger och sedan fått ett nytt 1gång. Kastar du xboxet i väggen hela tiden då eller?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  11. #131

  12. #132
    Citat Ursprungligen postat av CoLLeMaN^ Visa inlägg
    Tjaoo!

    Suttit och funderat på om man ska köpa sig ett Xbox 360 eller Playstation 3.. så jag undrar vad man ska välja?

    Visst är ju 360 billigare, men har hört att det låter mer? aja, dela med er med av era kunskaper
    Ralley har ju sagt det mesta nu, men Nya slim låter inte det minsta och kostar ca 2700:-

    EDIT: fan dom sänker ju priset hela tiden!! 2600 nu
    Senast redigerat av M.Larsson den 2010-06-17 klockan 16:29.

  13. #133
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Ralley har ju sagt det mesta nu, men Nya slim låter inte det minsta och kostar ca 2700:-
    Har du fått hem ditt?

  14. #134
    Citat Ursprungligen postat av Tobias Visa inlägg
    Har du fått hem ditt?
    Inte än :/ får se om jag har turen att få av första leveransen

    Happ, det är i usa det släpptes under e3 dagarna

    i sverige om en månad (29dagar) för att vara exakt
    Senast redigerat av M.Larsson den 2010-06-17 klockan 17:35.

  15. #135

  16. #136
    Hmm, jag hörde också att det var world launch under E3 veckan.

    Där är ju att förvänta sig att större titlar kommer säljas med 360 slim som bundle.

  17. #137
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Sjukt snyggt det nya 360't är!
    Någon som ska skaffa? Måste stabilisera min ekonomi lite mer, sen är de bara o hugga till. Är fortfarande lite rädd för det där med "Red ring of death"
    Även ifall det inte kommer heta "Red ring of death" nu utan "Red dot of death"
    Mitt förra xbox fick jag red ring of death på..
    Men 2500 tycker jag är ett kap? 16/7 Kommer den till Sverige

  18. #138
    Jag tycker inte den ser så snygg ut faktiskt. Känns som att man lätt kommer kunna trampa på den etc ifall man har den på golvet, och att den lätt kan trilla ifall jag man stöter till den. Och att Xbox inte fixat så man inte ska kunna få RROD är ju inte heller ett plus.

  19. #139
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Sjukt snyggt det nya 360't är!
    Någon som ska skaffa? Måste stabilisera min ekonomi lite mer, sen är de bara o hugga till. Är fortfarande lite rädd för det där med "Red ring of death"
    Även ifall det inte kommer heta "Red ring of death" nu utan "Red dot of death"
    Mitt förra xbox fick jag red ring of death på..
    Men 2500 tycker jag är ett kap? 16/7 Kommer den till Sverige
    Jag har bokat det iaf

  20. #140
    Tobbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jönköping döh Tjabon!
    Inlägg
    139
    Kommer man att kunna lira samma spel på det nya som det gamla?

  21. #141
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe Visa inlägg
    Kommer man att kunna lira samma spel på det nya som det gamla?
    klart.

  22. #142
    Tobbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jönköping döh Tjabon!
    Inlägg
    139
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    klart.
    Bra, tänkte att det kanske var ett helt nytt system

  23. #143
    Hur gör ni för att överföra saker ifrån datorn till xboxet?

    Jag följde guiden på www.xbox.com/pcsetup och xboxet hittar datorn samt tvärt om, men när det ska överföra så kommer det upp att det är begränsad anslutning på datorn i xboxets konsol. Jag har 2 nätverksuttag.

    Förmodar att jag har gjort något fel någonstans eller att jag har fel inställningar.

    Vad tror ni det beror på?
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  24. #144
    asså seriöst, slutet på red dead..... SK>JFÖJFÖKJÖKLJDVLJNLKJGGLmj<hfhjdgh RAGE

    då menar jag inte storyn men... aa ni ser väl när ni klarar ut spelet

  25. #145

  26. #146
    Citat Ursprungligen postat av FredriKkh Visa inlägg
    Vadåå?
    Hatar det!!

    jag villinte vara jävla jack eller vad han nu heter:S jag vill vara JOHN!! ((((((((((((((((((((((((((((((( dom förstörde spelet! fuck rockstar

  27. #147
    Tobbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jönköping döh Tjabon!
    Inlägg
    139
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    asså seriöst, slutet på red dead..... SK>JFÖJFÖKJÖKLJDVLJNLKJGGLmj<hfhjdgh RAGE

    då menar jag inte storyn men... aa ni ser väl när ni klarar ut spelet
    Så jävla lame men ändå lite coolt på nått sätt

  28. #148

  29. #149
    Citat Ursprungligen postat av FredriKkh Visa inlägg
    När får man byta till "jack" då?

    Har inte orkat klara spelet än
    När man klarat ut spelet:S

    Darksiders Wrath Of War 2 releasedate: 2012 :cut:
    Senast redigerat av M.Larsson den 2010-06-26 klockan 23:55.

  30. #150
    A-Eriksson - AlleNalle94

    L4D2, GoW2, Splinter Cell Conviction (H), har även Forza 3 o GRID som ja spelar just nu, o även en del GH spel, sedan mycket annat

    O det nya xboxet är ju bara en slim version, en mer uppdaterad version om man säger så, precis som sony gjorde med ps2
    Senast redigerat av A-Eriksson den 2010-06-27 klockan 01:12.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in