Sidan 37 av 41 Första ... 273536373839 ... Sista
  1. #1081
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    Vilka lvlar ligger ni på? Vi får ta ett race någåon gång. Sjukt jävla roligt spel!
    24-25^^

    Edit; oops... Var visst 30 (a)
    Senast redigerat av M.Larsson den 2011-10-16 klockan 13:23.

  2. #1082
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Hur mycket har ni spelat egentligen? :o Jag är lvl 4, har inte hunnit spela mer Dock har jag väll inte kört något race efter jag blev lvl 4, bara lekt med en 240sx som jag stoppade rb26a i och trimmade lite... Kärlek Vilket jävla ljud dom fått till i spelet!
    Jag är level 7 och har inte spelat så mycke

  3. #1083
    Mitt Live tar slut imorgon
    Och så kan man ju inte ha det. Tänkte ta och köpa ett spel + ett år live via CDON (50% på live då). Men då är frågan; Crysis 2 eller Gears of War 3? Pallar bar köpa ett nu, då jag nyss har börjat med Reach samt a Skyrim är bokat. Crysis verkar jävligt kul, men å andra sidan är det ändå ganska likt halo. Vad tycker ni, crysis eller GoV?

  4. #1084

  5. #1085
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Förjävla grymt spel detdär forza 4! Borde dra ihop ett gäng och köra

  6. #1086

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Förjävla grymt spel detdär forza 4! Borde dra ihop ett gäng och köra
    Det borde vi!
    Dock måste jag ta å skaffa guld igen. Mitt är slut

    Så jävla grymt ljud i spelet

  7. #1087
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Förjävla grymt spel detdär forza 4! Borde dra ihop ett gäng och köra
    Jag är på!

  8. #1088
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Fan alltså. Har PS3 och GT5, men är för jävla sugen på Forza... Värt? Blir ju typ 3 papp...

  9. #1089
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Någon som har någon aning om det går att få vita fälgar på F4?

  10. #1090
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Fan alltså. Har PS3 och GT5, men är för jävla sugen på Forza... Värt? Blir ju typ 3 papp...
    köp begagnat, jag hittade ett flashat 360 för 1300 med 6 spel, det har senaste flashen och då byter man ju bara in spelen så får man iaf 600, då har man ett xbox för 700 så är det bara att ladda ner forza

  11. #1091
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    köp begagnat, jag hittade ett flashat 360 för 1300 med 6 spel, det har senaste flashen och då byter man ju bara in spelen så får man iaf 600, då har man ett xbox för 700 så är det bara att ladda ner forza
    Det var fan ingen dum idé Vet inte om ajg vill ha flashat dock, men det är väll bara att återställa?
    EDIT: Så kom jag på att jag har ratt till PC, som funkar till PS3 även att den inte har officiellt stöd för det, men den lär ju inte funka till 360 OCh att köra bilspel utan ratt går ju helt klart bort...
    Senast redigerat av Fyren den 2011-10-22 klockan 23:43.

  12. #1092
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Det var fan ingen dum idé Vet inte om ajg vill ha flashat dock, men det är väll bara att återställa?
    EDIT: Så kom jag på att jag har ratt till PC, som funkar till PS3 även att den inte har officiellt stöd för det, men den lär ju inte funka till 360 OCh att köra bilspel utan ratt går ju helt klart bort...
    då köper man en ny ratt för dom pengarna man sparade annars så är det ju bara hålla koll på blocket eller tradera, brukar gå att fynda ibland

  13. #1093
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    då köper man en ny ratt för dom pengarna man sparade annars så är det ju bara hålla koll på blocket eller tradera, brukar gå att fynda ibland
    Är det inte väldigt stor brist på vettiga rattar till 360, om man bortser från de som kostar 1000+? vill gärna ha force feedback nämligen


    ---
    - Sent from my iPad using Tapatalk

  14. #1094
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Är det inte väldigt stor brist på vettiga rattar till 360, om man bortser från de som kostar 1000+? vill gärna ha force feedback nämligen


    ---
    - Sent from my iPad using Tapatalk
    force feedback är ju bara störigt i rattar, men till slut så borde det ju läggas ut något bra

  15. #1095

  16. #1096
    Citat Ursprungligen postat av ruben Visa inlägg
    Någon som provat f1 2011? Hur är körkänslan osv? Som forza eller mer än nfs?

    De har ju itne släppt demo så frågar er istället om de är värt att köpa!
    Rätt skoj, bättre körkänsla än 2010 iaf! Till pc dock, men långt ifrån nfs!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  17. #1097

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Fyfan vilket gött ljud i wankel motorerna. Dom har verkligen lyckats Forza 4<3

    Fick också att sms att dom skickat mitt bf3

  18. #1098

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    BIlden talar för sig

  19. #1099
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    BIlden talar för sig
    Ja, webhallen kan ju fan gå och skjuta sig. Kopierar det jag skrev på Swec.

    Nej ush. Bokade på webhallen, och för att de ska komma hit på release måste de gå iväg med posten tidigt idag. Men posten har fortfarande inte någon information när man söker på mitt koll-id, viket betyder att de inte ens gått iväg än. Det i sin tur betyder att de troligen inte går iväg förren imorgon, och jag har spelet på måndag nästa vecka.

    Att de inte kan göra som alla andra och skicka med någon dags marginal? Ledsen, men hade högre förväntningar om webhallen inför en så här stor release. Första, och sista gången jag beställer där när det är något viktigt som ska skickas...

    En annan jävligt äcklig grej de gjorde var att de satte mitt paket som behandlat, vilket betyder att man inte kan avboka det. Detta gjorde de redan i söndags. De gjorde helt enkelt så för att inte tappa några bokningar. De förtjänar fan inga när de gör så här. Kunde alltså inte avboka och sen boka på game som skötte detta mycket snyggare.

    Btw, ingen möjlighet att köra download för mig. Tankar som max med 500KB/s. Telia sucks. Och de vägrar leverera snabbare bredband hit.

  20. #1100

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Ja, webhallen kan ju fan gå och skjuta sig. Kopierar det jag skrev på Swec.
    Jag beställde både mitt forza 4 och bf3 från elgigaten. Fick spelen dagen innan dom släpptes. Så det är något jag kan rekommdera dig att förboka med nästa gång
    Dessutom var det bra pris på båda spelen när jag beställde dom där

  21. #1101
    Jag kan inte se topscore i rivals på suzuka banan med TS s15, har någon annan samma problem? Vad är topscore?

    Edit, de va min x-knapp som hade lagt av på ratten...
    Senast redigerat av Yoohan den 2011-10-30 klockan 12:56.

  22. #1102
    någon som inte kan köpa gold? det kommer upp nån error grej om man vill köpa det, samma sak för en kompis med:/

  23. #1103

  24. #1104

  25. #1105
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Ska fan köpa Forza 4, verkar så jäkla grymt!
    Sjukt najs!

  26. #1106

  27. #1107
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Vilken level är du på?
    40 och en halv

    sj?

    EDIT 42 nu
    Senast redigerat av M.Larsson den 2011-10-31 klockan 01:50.

  28. #1108
    dött.




    BTW; Har ni inte skaffat den ännu så skaffa RUF RT-12 R. Fyyyyyyyyy satan vilken bil fult moddad!

  29. #1109
    Om du vill ha en ratt med force feedback så är microsofts egna ratt väldigt behaglig till ett vättigt pris , går dock ej att få tag på en ny men ibland kommer de upp begade på blocket/tradera.
    kör forza 4 själv med den + min hemmabyggda playseat (stabilare än den man köper haha)

  30. #1110
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Om man typ bara kommer köra Fifa 11, BF3, MW3 och GTA V. Hur långt klarar man sig på 4 GB?

    För pallar inte köpa 250 GB -.-
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in