Sidan 30 av 41 Första ... 20282930313240 ... Sista
  1. #871
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    /
    Gör annars ett pre-paid kort där du kan lägga in så mycket pengar du behöver och sen är det bara att skriva in uppgifterna och sen köpa poängen.

  2. #872

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Du har ju missat Mitsubishi Colt gubben <3
    Nu har jag köpt den. full trimmade den...
    Roliga att köra faktiskt

  3. #873
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Nu har jag köpt den. full trimmade den...
    Roliga att köra faktiskt
    Jo den är roligare än Fiestan i mitt tycke

  4. #874
    Bokat TDU2

  5. #875
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Bokat TDU2
    Jag med !

  6. #876
    Skriv när ni lirat lite tdu vad ni tycker!
    F.d. Almsarn

  7. #877
    Jag har lirat TDU2 (på dator visserligen, men med 360-kontroll). Körkänslan är helt ok, snarlik den i första spelet. Något svårare att drifta dock... Grafiken är sjysst, trots att jag inte kör på högsta inställningarna. Klart snyggare än ettan. Bra utval av bilar hittills, bland annat Lancia Delta HF Integrale och Koenigsegg CCR finns. Dock så hade Atari "inte råd" med licenser för Lamborghini, så de saknas i spelet. Det finns tre discipliner att köra i, Asphalt, Classic och Off-road. Asphalt är som det låter, sport/superbilar på asfaltsväg och Classic är likadant fast med mer klassiska bilar. Off-road går däremot på avsevärt mindre vägar (grus för det mesta) med SUVar och liknande. SUV är sådär halvkul att köra tyvärr, både Lancia Delta och Subaru Impreza finns i spelet men kan tyvärr inte användas i denna disciplin. Det som är lite drygt är att det nästan blir lite The Sims av spelet då det är ganska många cut-scenes, exempelvis folk som presenterar de tävlingar du kör. Dessutom måste man ta "körkort" (vilket är skitenkelt) för de olika klasserna man kan tävla i och man kan ändra sin karaktärs kläder, frisyr och utseende i allmänhet. Känns lite onödigt, de hade vunnit mer på att lägga tid på självaste körningen då det finns lite buggar och saker som kunde varit bättre. Exempelvis så är den automatiska växellådan extremt seg på att växla ned så ibland ligger man på alldeles för hög växel, och till skillnad från TDU1 så kan man inte växla ned manuellt om man kör med automatlåda (vilket är synd). Spelet utspelar sig till en början på Ibiza, vilket var ett bra val av ö. Kul vägar att köra på och trevlig omgivning. Det finns en del collectables att samla och göra, exempelvis bilvrak och att ta foton på speciella ställen. Det ger inte så mycket, men det är lite kul och stör inte direkt (till skillnad från en del annat). Överlag är spelet rätt kul, skulle antagligen köpt det om jag fortfarande köpte spel...

  8. #878

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Köpte Battefield bad company 2 idag. redigt najs spel
    Någon som vet om det nya test drive är något att lägga pengar på?

  9. #879
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Någon som vet om det nya test drive är något att lägga pengar på?
    Det lilla jag hunnit köra så tycker jag det är roligt

  10. #880
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Tycker TDU2 känns som ett B spel, verkar inte alls bra efter att ha kollat på trailers osv.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  11. #881
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Tycker TDU2 känns som ett B spel, verkar inte alls bra efter att ha kollat på trailers osv.
    Jag tycker det är roligare än Fm3 faktiskt friare, bättre körkänsla i bilarna osv

  12. #882
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Test Drive Unlimited är ett arkad spel, det är mera lifestyle, det går ut på att där ska man leva det livet man inte kan göra i verkligheten.
    Forza är däremot ett simulator spel som är utvecklat för racing. Där man ska märka skillnad ifall man ändrar toe vinkeln på 0.1grader.

  13. #883
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Hast, när kommer filmen?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  14. #884
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Hast, när kommer filmen?
    Går riktigt segt nu bara för min Guld licens gått ut tyvärr! Men ska försöka få tag på nytt guld snart

  15. #885
    Citat Ursprungligen postat av Megavirre Visa inlägg
    Jag har lirat TDU2 (på dator visserligen, men med 360-kontroll). Körkänslan är helt ok, snarlik den i första spelet. Något svårare att drifta dock... Grafiken är sjysst, trots att jag inte kör på högsta inställningarna. Klart snyggare än ettan. Bra utval av bilar hittills, bland annat Lancia Delta HF Integrale och Koenigsegg CCR finns. Dock så hade Atari "inte råd" med licenser för Lamborghini, så de saknas i spelet. Det finns tre discipliner att köra i, Asphalt, Classic och Off-road. Asphalt är som det låter, sport/superbilar på asfaltsväg och Classic är likadant fast med mer klassiska bilar. Off-road går däremot på avsevärt mindre vägar (grus för det mesta) med SUVar och liknande. SUV är sådär halvkul att köra tyvärr, både Lancia Delta och Subaru Impreza finns i spelet men kan tyvärr inte användas i denna disciplin. Det som är lite drygt är att det nästan blir lite The Sims av spelet då det är ganska många cut-scenes, exempelvis folk som presenterar de tävlingar du kör. Dessutom måste man ta "körkort" (vilket är skitenkelt) för de olika klasserna man kan tävla i och man kan ändra sin karaktärs kläder, frisyr och utseende i allmänhet. Känns lite onödigt, de hade vunnit mer på att lägga tid på självaste körningen då det finns lite buggar och saker som kunde varit bättre. Exempelvis så är den automatiska växellådan extremt seg på att växla ned så ibland ligger man på alldeles för hög växel, och till skillnad från TDU1 så kan man inte växla ned manuellt om man kör med automatlåda (vilket är synd). Spelet utspelar sig till en början på Ibiza, vilket var ett bra val av ö. Kul vägar att köra på och trevlig omgivning. Det finns en del collectables att samla och göra, exempelvis bilvrak och att ta foton på speciella ställen. Det ger inte så mycket, men det är lite kul och stör inte direkt (till skillnad från en del annat). Överlag är spelet rätt kul, skulle antagligen köpt det om jag fortfarande köpte spel...
    tackar! fortf, lite sugen på o köpa. Får se om man får lite pengar över .
    F.d. Almsarn

  16. #886
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Alm Visa inlägg
    tackar! fortf, lite sugen på o köpa. Får se om man får lite pengar över .
    Samma här. Men får nog bli att lägga pengarna på bilen i verkligheten istället.

  17. #887
    Hur är körkänslan i hojarna i TDU2?
    F.d summertime

  18. #888
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Hur är körkänslan i hojarna i TDU2?
    Finns inga hojar, i alla fall inte till en början. De kommer att komma som DLC senare.

  19. #889
    TDU 2 var helt ok, det är inget b-spel. Det är skillnad på a- och s-bilspel. Men det är inte b för att det råkar vara en arcade serie.

    Ser fram emot Dirt 3. Kommer bli sweet.


  20. #890
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Samma här. Men får nog bli att lägga pengarna på bilen i verkligheten istället.
    Haha finns alltid vettigare saker att lägga pengarna på än ett spel !

    Kom på att vissa spel blir rätt tråkiga utan live guld, någon som vet något om just TDU2 och spela utan online,? :
    F.d. Almsarn

  21. #891
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citerar en kille ifrån garaget.org
    Att jag har slutat spela Test Drive Unlimited 2 för idag . Verkar vara för svårt för mig . Får inte rätt på det .
    Jobbigt med arkad spel

  22. #892
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Citerar en kille ifrån garaget.org


    Jobbigt med arkad spel
    E de i fail tråden eller vad? Vad e de som kan vara så pass svårt? jag vet inte riktigt vad spelet går ut på än men ändå.
    F.d. Almsarn

  23. #893
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Alm Visa inlägg
    E de i fail tråden eller vad? Vad e de som kan vara så pass svårt? jag vet inte riktigt vad spelet går ut på än men ändå.
    Ne i "vad gör dig glad just nu?" tydligen så var det svårt för han

  24. #894
    Jag laddade ner en ferarri jag fick med tdu2 men inte finns den någonstans ?

  25. #895

  26. #896
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av zirchmid Visa inlägg
    Fujimi Kamodo eller något sånt

  27. #897
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Fujimi Kamodo eller något sånt
    Får man den när man skriver in koden som man får med forzat?

  28. #898
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av zirchmid Visa inlägg
    Får man den när man skriver in koden som man får med forzat?
    Nej den ska nog finnas i spelet är jag rätt säker på.
    Fujimi Kaido heter den förresten.

    Dessa killar vet hur man ska drifta på Forza iaf

    Senast redigerat av Hast den 2011-02-14 klockan 23:49.

  29. #899
    Någon som vet var "Ariel" tuning shop är i hawaii? Tdu 2.


    Btw, vill ni ha en sjukt rolig bil för under 100.000 köp ariel atom 300 SC

  30. #900
    Hur får jag upp kartan i TDU2?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in