Hybridvisning

  1. #1

    Seg på låga varv leovince v6

    Tjaa. jag har en Gilera rcr 2011 med leovince v6 rör men den är väldigt seg på låga varv sen drar den som fan när man kommer upp i lite högre varv.
    är det röret som är så eller vad äre för fel?

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av Aceydubs Visa inlägg
    Tjaa. jag har en Gilera rcr 2011 med leovince v6 rör men den är väldigt seg på låga varv sen drar den som fan när man kommer upp i lite högre varv.
    är det röret som är så eller vad äre för fel?
    Ketchupeffekt Effektrör är sega på låga varv, effekten kommer på de högre varven Original avgasröret har sin effekt på de lägre varven, varvar inte lika mycket osv.

    Dåligt förklarat men jag tror du fattar.

  3. #3

  4. #4
    Punkarns avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Närpes,Finland
    Inlägg
    1 084
    de säger ju v6 är lågvarvigt till en vissgrad, men de har nog sina krafter vid 8 - 11 k varv

    å ketchupeffekt är skit nice på dem

  5. #5
    Aja tack för alla svar ^^ blir ändå 70cc till sommarn så då jävlar

  6. #6
    olséNs avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Saltsjö-boo (STHLM)
    Inlägg
    228
    Du kan ju dreva om den ?
    To much is never enough.. !

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av olséN Visa inlägg
    Du kan ju dreva om den ?
    Blir ingen större skillnad, det är en 2-taktare, 50cc dessutom...

  8. #8
    olséNs avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Saltsjö-boo (STHLM)
    Inlägg
    228
    Citat Ursprungligen postat av mksp Visa inlägg
    Blir ingen större skillnad, det är en 2-taktare, 50cc dessutom...
    okeej
    To much is never enough.. !

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in