1. #1

    moppemeet i jököping??

    är de någon som vet om det blir någon träff nu i sommar runt jönköpingstrakten

  2. #2
    Skulle varit ett den 9ionde juni men blev flyttat till den 23 juni istället

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av drd håkan Visa inlägg
    Skulle varit ett den 9ionde juni men blev flyttat till den 23 juni istället
    Vart hittar man denna infon? är det stunting, race som gäller eller äre bara meet lixom?

    Skulle gärna komma o kolla lite även om man inte har moppen kvar
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  4. #4
    Det var ett evenemang på facebook innan det hette jkpg moppe meet summer 2012 men meet skulle ju varit i lördags men de blev inställt pga dåligt väder, så arrangerarn flyttade fram det två lördagar så meet sker istället den 23 juni. Ja vi kommer åka lite i jkpg sen käka vid max sen dra upp till ttc heter det där race och stunt ska ske sen efter det ska vi väll åka lite i jkpg men evenemanget finns dock inte kvar på facebook

  5. #5
    säker på att det fortfarande ska ske? för när dom tog bort det från facebook så sa dom att det inte blev något? :o

  6. #6
    Jaså då är jag lite osäker

  7. #7
    vem har du hört av att det blev uppskjutet? själv är jag riktigt sugen på det, snart klar med betan som består av 74cc, 21mm fögge, racing rör osv

  8. #8
    Han som hade hand om det skrev ju fem gånger i lördags att vi skulle ta det den 23 juni pga dåligt väder och dh nästa lördag

  9. #9
    aha, då har han lagt upp det igen? för när jag var med så var det för typ 2 månader sen han tog bort den :s

  10. #10
    Jaha a det var ju Viktor hansson heter han som hade det innan men han la ner för att han inte hittade nån som kunde hjälpa han tror jag sen så gjorde Henke Melin heter han ett evenemang istället

  11. #11
    okej undra bara varför han tog bort det från facebook :o vill ju ha lite mera info så man inte man inte åker upp fel tid osv

  12. #12
    Okej det är samling vid kl14-00 på city gross parkering sen åker vi runt lite i jkpg sen max vid jordbron sen upp till ttc där race och stunt sker sen åker vi lite i jkpg igen .tror tiderna var från kl 14-00 till 23-00.

  13. #13
    okej, tror du det blir många då? tråkigt ifall vi bara blir typ 20st :p

  14. #14
    Runt 70 stycken iaf

  15. #15
    nice

  16. #16
    Japp skulle vara riktigt kul om alla kom

  17. #17
    jag känner faktiskt viktor så kan ju höra med han om han vet något

  18. #18
    Görså

  19. #19
    han visste inte något mer än va vi gjordetyp

  20. #20
    ATRacings avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Sävsjö - Jkpg
    Inlägg
    59
    Jag skulle ha kommit med Hyper Sendan om datumet blev senare

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in