Ämne: Piaggio ciao -06
Trådad visning
-
2012-06-10, 22:19 #1
Piaggio ciao -06
Hej om en Piaggio ciao är av årsmodellen 2006 då är den fortfarande 30 moppe då?:o
Eller va är det för årsmodell på denna?
Hej om en Piaggio ciao är av årsmodellen 2006 då är den fortfarande 30 moppe då?:o
Eller va är det för årsmodell på denna?![]()