Hybridvisning

Hjälp att montera nudebar

Hej! ni kanske har sett mitt senaste inlägg om kåpor, men nu behöver jag även hjälp med styren! någon som vet någon youtube video etc som visar hur jag gör för att byta till nudebar,Behöver man mer en monteringskit (22.2mm) och själva styret???? är även tacksam om ni berättar någonstans man kan köpa det, hittade inget på www.twostroke.se TACK

Ne själva monterings kittet är även kallat styrstam. Det ända som behövs är ett styre till det "monterings kittet" sen är det bara att montera.

http://www.youtube.com/watch?v=9FkirzRxYAs

Kanske kan hjälpa
    Om en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.

ja , tackK!! men om man ska fixxa blinkers fram på det vilka "kablar" går till vilka? hittade bara en video hur man gör till bautian och det var antagligen helt olika!!! men om man har miniblinkers klistrar man på dom då?? TACK

Reg.datum
    Mar 2012
    När du tar lös kåpan vart blinkersrena sitter så går det en kabel in dit, den är det bara att ta lös och sen när du monterar dit styret osv och ska på med blinkerserna så är det bara att stoppa fast kabeln i dina nya blinkers
    Har för mig att kabeln var grön.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in