Heey körde med min ciao härom kvällen och då funkade lamporna perfekt och sen stog den över natten och sen körde jag över den dagen men sen när det började bli mörkt så la jag märke till att verken bak eller fram lampan funkade:o men tutan funkade! Tog ut framlampan å tittade på den men den såg el ut:o så va kan felet vara?