Hybridvisning
-
2012-06-15, 23:48 #1Medlem
- Reg.datum
- May 2011
- Ort
- Bälinge
- Inlägg
- 470
Yamaha neo's stunt setup ?
Tja är det någon som kan rekommendera stunt setup till neos ?
Cylinder:?
Förgasare:?(insug,membran)
rör:?
Mm..
(länka gärna)
Och är det 12mm eller 10mm kolvbult på neos ? Vad för skillnad ?
-
2012-06-16, 00:08 #2Medlem
- Reg.datum
- Nov 2011
- Ort
- Fåker
- Inlägg
- 159
Stage 6 pro sport
17.5mm
Org eller typ zx. (Jag hade Tecno evolution, kanon)
10mm tror jag om jag minns rätt.
-
2012-06-16, 00:09 #3Medlem
- Reg.datum
- May 2011
- Ort
- Bälinge
- Inlägg
- 470
-
2012-06-16, 00:17 #4Medlem
- Reg.datum
- Nov 2011
- Ort
- Fåker
- Inlägg
- 159
Glappar mer en själva fan.
-
2012-06-16, 00:23 #5Medlem
- Reg.datum
- May 2011
- Ort
- Bälinge
- Inlägg
- 470
-
2012-06-16, 01:01 #6
-
2012-06-16, 01:20 #7Medlem
- Reg.datum
- May 2011
- Ort
- Bälinge
- Inlägg
- 470
-
2012-06-16, 13:12 #8Medlem
- Reg.datum
- Nov 2011
- Ort
- Fåker
- Inlägg
- 159
-
2012-06-16, 16:07 #9
-
2012-06-16, 00:51 #10
det blir ett jävla bottendrag om du ställer in den rätt med stage6 sport pro 70cc, 21mm förgasare, flykoppling, speedcontrol och zx!
-
2012-06-16, 01:30 #11Medlem
- Reg.datum
- May 2011
- Ort
- Bälinge
- Inlägg
- 470
-
2012-06-16, 01:36 #12
-
2012-06-16, 01:59 #13Medlem
- Reg.datum
- May 2011
- Ort
- Bälinge
- Inlägg
- 470
-
2012-06-16, 15:49 #14


Svara med citat

