Tja är det någon som kan rekommendera stunt setup till neos ?

Cylinder:?
Förgasare:?(insug,membran)
rör:?
Mm..

(länka gärna)

Och är det 12mm eller 10mm kolvbult på neos ? Vad för skillnad ?