1. #1

    Torsdag 21 Juni 17.00 Ropsten Hyperkväll - Du med lite snabbare moped "NY INFO!"

    Vi var och körde idag igen och Ropsten är perfekt att vara ett gäng. Körning, snack och test N tune nu på torsdag 21 Juni.

    Var: Ropsten
    Tid: Torsdag 21 Juni kl 17->


    Då Frihamnenträffarna har legat på regniga dagar, eller om arrangörerna valt att bortse från Vädret har vi en idé.
    Jag och Markus brukar dra och köra antingen i Frihamnen eller Ropsten ibland på eftermiddagarna/kvällarna. Då några frågade om de kunde vara med så kör vi denna tråd.

    Tanken är att vi som kommer kör lite, ställer in och snackar lite på eftermiddagen, tar lite mat och sedan kör någon form av stege eller alla mot alla, de som vill.

    Är det några som skulle vara med och komma och köra?

    Skriv i tråden eller PMa!

    OBSERVERA, detta är inte för dig med Sportcylinder och ZX...
    Senast redigerat av pontakoj den 2012-06-18 klockan 23:57.

  2. #2
    Fan vad kul. Jag kommer lätt med min hyper. bjuder på en bild

    Ny på mnf

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av RTB_Hyperz Visa inlägg
    Fan vad kul. Jag kommer lätt med min hyper. bjuder på en bild

    Låter trevligt! Fler intresserade?

  4. #4

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Låter trevligt! Fler intresserade?
    Letar portare som en idiot nu , vill få ihop min. Så fort den är ihop och inställd så kommer jag ner med den.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  5. #5
    Varför inte göra detta till rutin 1gång/veckan för oss som kör hyper? Smälla en dag på kvällen bara och köra.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Låter trevligt! Fler intresserade?
    Jag är somsagt väldigt intresserad, kommer antingen med eller utan hojj
    Kan kolla om grannen ska med också, helt sjukt bygge han har!

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Varför inte göra detta till rutin 1gång/veckan för oss som kör hyper? Smälla en dag på kvällen bara och köra.
    Precis, det var något sådant som var planen, alternativt var annan vecka. Vilka dagar passar er bra?

    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Jag är somsagt väldigt intresserad, kommer antingen med eller utan hojj
    Kan kolla om grannen ska med också, helt sjukt bygge han har!
    Trevligt! Hoppas vi ses!

    Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
    Letar portare som en idiot nu , vill få ihop min. Så fort den är ihop och inställd så kommer jag ner med den.
    Låter grymt, hoppas vi ses!

    Vid körning varje eller var annan vecka, vilka dagar passar er bäst?

  8. #8
    Körning, Snack osv nu på Torsdag 21 Juni. 17.00!

    Ev kan grill och övrigt tas med.

    Nån på PM/Tråd/ 076 204 72 80 om ni har frågor

    /181R Markus och Pontus

  9. #9
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Undra om jag har nå chans med Ciaoen? Kanske kommer förbi någon gång
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Undra om jag har nå chans med Ciaoen? Kanske kommer förbi någon gång
    Även om du inte vinner är det trevligt att träffa likasinnade och dela med sig kunskap och idéer!

  11. #11
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Även om du inte vinner är det trevligt att träffa likasinnade och dela med sig kunskap och idéer!
    Jo det är ju sant!
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Jo det är ju sant!
    Precis Kom ner

  13. #13
    någon som har plats för en till moppe och mig. har ingen att åka med hör av er här eller pm eller ring eller smsa 0767127134 skulle vara as shysst
    Ny på mnf

  14. #14
    Låter riktigt skoj! Någon som vet hur många det är som kommer och vilka.. Känns lite ovärt att åka 26mil och så är de knappt någon där..

  15. #15
    Med risk för att låta tråkig men vad säger lagen om detta? Låter riktigt kul med lite racekvällar nära hemmaplan, men att sitta på polisstationen samt bli av med körkortet på köpet (och moped?) lockar inte lika mycket =) Kul idé dock, alldeles för lite event här i sverige, speciellt när hälften regnar bort!

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av Goffen Visa inlägg
    Med risk för att låta tråkig men vad säger lagen om detta? Låter riktigt kul med lite racekvällar nära hemmaplan, men att sitta på polisstationen samt bli av med körkortet på köpet (och moped?) lockar inte lika mycket =) Kul idé dock, alldeles för lite event här i sverige, speciellt när hälften regnar bort!
    Vad ska polisen göra?
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  17. #17
    Okej då vet jag hur det ligger till! Menade inte att låta så tråkig som det kanske uppfattades, ville bara kolla! Tycker idén är bra, utmärkt sätt att få lite fart på sporten!

  18. #18
    Citat Ursprungligen postat av Goffen Visa inlägg
    Okej då vet jag hur det ligger till! Menade inte att låta så tråkig som det kanske uppfattades, ville bara kolla! Tycker idén är bra, utmärkt sätt att få lite fart på sporten!
    Risken att polisen kommer finns alltid. Dock så finns det inte så mycket dom kan göra. Dom brukar gå ut och snacka lite, mer är det inte. Är man trevlig blir man också bemött på samma sätt och dom åker helt enkelt vidare. Och ibland vill dom bara helt enkelt få bort en och då märks det. Dom brukar vilja att det ska gå så smidigt som möjligt. För det mesta.

    Ett tips är ju bara att ser man polisen rulla in så kör man in fort som fan och ställer mopeden bara. Känsla är också nått man ska gå på.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  19. #19
    Hur kommer man dit exakt från spånga? varför inte ZX Rör ? ... Råkar ha på ett sådant.

  20. #20
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167
    Citat Ursprungligen postat av Bloodie Visa inlägg
    Hur kommer man dit exakt från spånga? varför inte ZX Rör ? ... Råkar ha på ett sådant.
    För att dem som ska få tävla ska vara seriöst byggda hojar med mycket kraft och kunskap bakom varje fordon. Ett zx ger inte några 20hk.

    Kanske kommer förbi och filmar bara, beror på om tjejen går med på att följa med.. hmm..
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

    When the sun goes down, the streets goes up..

  21. #21
    När man fått ihop lite pengar så blir det 50 hyper här ^^ evo cylle som ska MEGA portas! TIHIHIH, kanske kommer förbi å kollar

  22. #22

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Blir det nåt på torsdag ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  23. #23

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    ingen som ska dit ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  24. #24
    Då ingen dök upp den 17onde skulle vi vilja veta att någon verkligen kommer nästa gång innan vi sätter ett nytt datum. Någon som kör fortfarande ens?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in