Hybridvisning

Frambromsen funkar inte vet inte vad som är fel

Frambromsen funkar inte och vet inte vad som är fel har kollat igenom allt jag kan komma o tänka på, när man ska använda frambromsen är det inget motstånd alls den slår bara igenom direkt o det händer inget heller så den funkar inte alls.... har bromsbelägg, tryck o bromsolja, har även luftat skiten

Gilera rcr 2011

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Aceydubs Visa inlägg
    Frambromsen funkar inte och vet inte vad som är fel har kollat igenom allt jag kan komma o tänka på, när man ska använda frambromsen är det inget motstånd alls den slår bara igenom direkt o det händer inget heller så den funkar inte alls.... har bromsbelägg, tryck o bromsolja, har även luftat skiten

Gilera rcr 2011
    Felpost, be en moderator att flytta din tråd.

Förresten har du kollat vajern?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

det är hydraulik ^^

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    det är hydraulik ^^

Men du får nog bra svar om du flyttar tråden.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Gilera rcr 2011
    Låter som du inte luftat rätt. Men du har tryck? Och ändå slår bromshandtaget igenom, hur tänker du nu? :S

Citat Ursprungligen postat av mksp Visa inlägg
    Låter som du inte luftat rätt. Men du har tryck? Och ändå slår bromshandtaget igenom, hur tänker du nu? :S
    ja du problemet e helt fuckat

hur uppkom problemet? i samband med luftning eller bara helt plötsligt?
    utför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv

Släng en kommentar på Dracen http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708

Citat Ursprungligen postat av E.Hansson Visa inlägg
    hur uppkom problemet? i samband med luftning eller bara helt plötsligt?
    helt plötsligt

Kollat igenom så du inte har läckage någonstans?
    Annars är det antagligen bara lufta, lufta, lufta.. !

Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Kollat igenom så du inte har läckage någonstans?
    Annars är det antagligen bara lufta, lufta, lufta.. !
    ja, jag har kollat och det är inte nåt läckage o jag har suttit o luftat sjukt länge idag

ja, jag har kollat och det är inte nåt läckage o jag har suttit o luftat sjukt länge idag
    Ibland känner systemen för att jävlas och det tar ett jävla tag att lufta. Testa att istället för att bara öppna luftnippeln när du håller in bromshandtaget, släppa på hela banjoskruven.

Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Ibland känner systemen för att jävlas och det tar ett jävla tag att lufta. Testa att istället för att bara öppna luftnippeln när du håller in bromshandtaget, släppa på hela banjoskruven.
    jag testar det imorgon tack

sätt en bit genomskinlig slang på nipplen så ser du luftbubblorna tydligt
    utför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv

Släng en kommentar på Dracen http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in