har fått ett problem på min neos nu, remmen gick av när jag var ute och åkte eller det var bara pulver kvar av den, så köpte jag en malossi x-kevlar remm, och nu går moppen bara i 45 sen varvar bara motorn upp som satan vet inte vad felet kan vara?m