1. #1

    Aerox problemm!



    har provat munstycken från 115 till 158 och den går aldrig bättre! man kunde åka typ 5km/h på 138 så vad kan felet vara??

    vid 0:15 på videon sätter jag på choken

  2. #2
    ingen som vet?

  3. #3
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    min gamla evo? när ja köre denna på min sr50 så fick ja köra skitlitet munstycke för att den skulle gå rent, samt skit lätta vikter.. även min evo ja har hemma nu va ja tvungen att göra samma sak på, 3st 3g vikter fick ja ha fatt den skulle dra iväg hyffsat, samt ett 85 munstycke i en pwk 28mm
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av sköld Visa inlägg
    min gamla evo? när ja köre denna på min sr50 så fick ja köra skitlitet munstycke för att den skulle gå rent, samt skit lätta vikter.. även min evo ja har hemma nu va ja tvungen att göra samma sak på, 3st 3g vikter fick ja ha fatt den skulle dra iväg hyffsat, samt ett 85 munstycke i en pwk 28mm
    får väl prova ett mindre munstyckke!

  5. #5
    på 100-110 startar den inte på 115 dör den när man gasar och på 125 går den exakt som den gör på 138 och 148! den går typ 10 km/h och det låter lite som att den ska fortsätta men den gör inte det

  6. #6

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Nitroz Visa inlägg
    Kolla stiftet :Wub:
    helt nytt!

  8. #8
    det kommer avgassmällar lite då och då!

  9. #9
    automat choke?
    skulle haft a-traktor istället!

  10. #10
    nåt som hindrar den från att varvas upp. Är kolven monterad rätt?
    skulle haft a-traktor istället!

  11. #11
    kolla reedventilerna
    skulle haft a-traktor istället!

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av Hektorgrabben Visa inlägg
    nåt som hindrar den från att varvas upp. Är kolven monterad rätt?
    japp

    har provat två olika membran och båda är helt nya!

  13. #13




    så ser tändstyftet ut! bytte cdi och satte i ett 134 munsycke, nu kommer man upp i 30-40 men den hackkkar som faan, går rent lite då och då. Och på ALLA munstycken så går den alltid bättre med chocken och den dör efter ett tag utan chock!

  14. #14

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in