Ämne: lagligt med 12a?
Trådad visning
-
2012-07-05, 20:03 #1Medlem
- Reg.datum
- Jul 2012
- Ort
- norrtälje
- Inlägg
- 2
lagligt med 12a?
hej är det lagligt att ha en stunt 12a på en eu moped? om inte vad händer om man blir stoppad av en polis?


Svara med citat