1. #1
    Törnans avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Ort
    Stockholm/Värmdö
    Inlägg
    484

    effektrör hjälp :)

    tja ja skulle vilja ha ett bra rör till min derbi senda xtreme men ja vet inte vad ja ska ha hjäp tack!

  2. #2
    Gianelli 2t

  3. #3
    Törnans avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Ort
    Stockholm/Värmdö
    Inlägg
    484
    är det hög eller lågvarvigt? för ja kan bara ha lågvarvigt tror ja för ja har strypt CDI -.-

  4. #4

  5. #5
    Törnans avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Ort
    Stockholm/Värmdö
    Inlägg
    484
    för att ja har bara pengar till ett effektrör

  6. #6
    Du kan strypa av din cdibox med att borra i O:et i moric.


  7. #7
    Törnans avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Ort
    Stockholm/Värmdö
    Inlägg
    484
    Okej men tror ni det här funkar? http://www.twostroke.se/product.asp?product=11178

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Dawidd Visa inlägg
    Du kan strypa av din cdibox med att borra i O:et i moric.

    Är inte det bara på Minarelli?
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Passa ditt språk. Du är såååå nära på att bli avstängd p.g.a vårdlöshet i forumskriveri (läs i trafiken)

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av emil.tornqvist Visa inlägg
    Okej men tror ni det här funkar? http://www.twostroke.se/product.asp?product=11178
    Är inte turbokit rören högvarviga ?



    Citat Ursprungligen postat av hudik95 Visa inlägg
    Är inte det bara på Minarelli?
    Vet inte, kanske har fel haha. Men sitter iaf moric boxar på yamaha mopparna

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Dawidd Visa inlägg
    Vet inte, kanske har fel haha. Men sitter iaf moric boxar på yamaha mopparna
    Yamaha och Derbi har inte samma motor
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Passa ditt språk. Du är såååå nära på att bli avstängd p.g.a vårdlöshet i forumskriveri (läs i trafiken)

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av hudik95 Visa inlägg
    Yamaha och Derbi har inte samma motor
    haha då blandade jag ihop dom med cdi:n

  12. #12
    Du kommer inte komma över ett visst varv om du har stryps CDI så det kommer inte bli någon skillnad om du har effekt rör eller org rör ...

  13. #13
    Törnans avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Ort
    Stockholm/Värmdö
    Inlägg
    484
    den stannar vid 10 000 varv och ja testa ett leovince v6 rör och då gick den bra men ja undrar fortfarande om det finns nå bättre?

  14. #14
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    köp ett mk thower, billig o bra, annars ett gianelli 2t
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  15. #15
    Thrower blir bra, typ det lågvarvigaste röret man kan köpa. Räcker till bruks.
    I´m not a complete idiot some parts are missing

  16. #16
    Törnans avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Ort
    Stockholm/Värmdö
    Inlägg
    484
    Okej

  17. #17
    Törnans avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Ort
    Stockholm/Värmdö
    Inlägg
    484
    ja hittar inget?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in