Ämne: effektrör hjälp :)
-
2012-07-09, 15:00 #1
effektrör hjälp :)
tja ja skulle vilja ha ett bra rör till min derbi senda xtreme men ja vet inte vad ja ska ha hjäp tack!
-
2012-07-09, 15:04 #2Medlem
- Reg.datum
- May 2011
- Ort
- Bälinge
- Inlägg
- 470
Gianelli 2t
-
2012-07-09, 15:07 #3
är det hög eller lågvarvigt?
för ja kan bara ha lågvarvigt tror ja för ja har strypt CDI -.-
-
2012-07-09, 15:09 #4
-
2012-07-09, 15:12 #5
för att ja har bara pengar till ett effektrör
-
2012-07-09, 15:19 #6Medlem
- Reg.datum
- Jan 2012
- Ort
- Oskarshamn
- Inlägg
- 179
Du kan strypa av din cdibox med att borra i O:et i moric.
-
2012-07-09, 15:21 #7
Okej
men tror ni det här funkar? http://www.twostroke.se/product.asp?product=11178
-
2012-07-09, 15:33 #8
-
2012-07-09, 15:38 #9Medlem
- Reg.datum
- Jan 2012
- Ort
- Oskarshamn
- Inlägg
- 179
-
2012-07-09, 15:39 #10
-
2012-07-09, 15:43 #11Medlem
- Reg.datum
- Jan 2012
- Ort
- Oskarshamn
- Inlägg
- 179
-
2012-07-09, 16:21 #12Medlem
- Reg.datum
- May 2011
- Ort
- Bälinge
- Inlägg
- 470
Du kommer inte komma över ett visst varv om du har stryps CDI så det kommer inte bli någon skillnad om du har effekt rör eller org rör ...
-
2012-07-09, 16:41 #13
den stannar vid 10 000 varv och ja testa ett leovince v6 rör och då gick den bra men ja undrar fortfarande om det finns nå bättre?
-
2012-07-09, 17:41 #14
-
2012-07-09, 17:55 #15
Thrower blir bra, typ det lågvarvigaste röret man kan köpa. Räcker till bruks.
I´m not a complete idiot some parts are missing
-
2012-07-09, 17:59 #16
-
2012-07-09, 18:06 #17
Svara med citat



