Ämne: Spökiga vägar?!.
-
2012-07-10, 14:39 #1En Stolt Skåning
- Reg.datum
- Sep 2011
Spökiga vägar?!.
Tjenare, Jag undrar mera om nån vet kanske nåt ställe närheten av Åstorp,skåne. Där folk har uppfattat saker?, Jag o några kompisar åkte till en väg igår kväll där runt 12,tiden folk har sätt en droska köra och försvinna?!. Lite längre bort så finns det ett gammalt hus/slott/ nåt iallafall där en munk ska ha tydligen hängt sig. Om ni vet nåt ställe helst vägar i närheten så berätta gärna!
. Eller om ni vet några andra hemsidor som man kan fråga runt på ?..
-Markus
-
2012-07-10, 15:09 #2
Sådant är så jävla creepy, jag och min far var ute och åkte förut på en landsväg utan avfarter i närheten. Det var mörkt ute och vi hade en bil bakom oss. Helt plötsligt försvann den, bara slocknade. Vi vände
Och åkte tillbaks snabbt som fan men det var inte en bil så långt ögat kunde nå, och det var en lång raka så man borde
Sett bilen om han vände, eftersom vi åkte tillbaks.. Dock inte i Skåne men ändå.. Kommer inte ihåg vart det var, kan fråga farsan
jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.
-
2012-07-10, 15:26 #3En Stolt Skåning
- Reg.datum
- Sep 2011
Afan, har själv varit med om sånt liknande fast i en kompis hus där en gubbe hade hängt sig. Men det är ändå roligt att dra ut på natten o köra o kolla upp sånt här eftersom vi brukar bara mera "luffa" rundor annars
. Jo fråga gärna hade varit roligt att veta, igår så var vi vid rosendal hyllinge. Vi satt där ungefär till 12, hans pappa hade berättat att det brukar hända runt 12tiden men den hände inget så vi stack snabbt som F'n för att stället var läskigt .
Svara med citat