1. #1

    Smile sommarjobb vad tjänade ni ?

    hej jag skulle undra vad ni hade som sommarjobb och vad ni tjänade
    checka mitt vivacity projekt!! en moppe ska behandlas som en brud med kärlek
    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...t-street-stunt

  2. #2
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    ~500kr/dag

  3. #3
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Finns tråd(ar) om detta med flera svar, sök så hittar du.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #4
    olséNs avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Saltsjö-boo (STHLM)
    Inlägg
    228
    2500 = 5 dagar
    To much is never enough.. !

  5. #5
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Sökte på "Sommarjobb" och fick upp den här. Lär dig söka..
    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...ght=sommarjobb

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in