-
2012-07-12, 23:20 #1
sommarjobb vad tjänade ni ?
hej jag skulle undra vad ni hade som sommarjobb och vad ni tjänade
checka mitt vivacity projekt!!
en moppe ska behandlas som en brud med kärlek

http://www.moppenet.nu/showthread.ph...t-street-stunt
-
2012-07-12, 23:22 #2
~500kr/dag
Garaget:
http://www.garaget.org/?car=341872
-
2012-07-12, 23:28 #3
-
2012-07-13, 11:23 #4
2500 = 5 dagar
To much is never enough.. !
-
2012-07-15, 12:12 #5
Sökte på "Sommarjobb" och fick upp den här. Lär dig söka..
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...ght=sommarjobb



