Sidan 3 av 8 Första 12345 ... Sista
  1. #61
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Bara jag som skrattar varje gång jag kollar på Garagego hemsidan?
    Njaa vet inte om jag ska skratta eller gråta ...

    Men är INTE glad för mitt gamla dt projekt som är borta
    ALLA ANDRAS FINNS KVAR !!!

  2. #62

  3. #63
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Jo men det är ju bara projekt bild med setup m.m ..




    (Har alla röstat http://www.moppenet.nu/showthread.ph...A4rnsl%C3%A4pp..

  4. #64

  5. #65
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Sant.
    fattar inte ... INGEN annan som har förlorat allt sitt

  6. #66
    Dummaste jag sett, hur lång tid har det gått nu? ^^
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  7. #67
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  8. #68
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Det är ju bara att inse fakta, Garagego kommer nog inte se dagensljus på ett tag.

  9. #69
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    fattar inte ... INGEN annan som har förlorat allt sitt
    Tror min bildtråd är borta hittade den förrut men nu hittar jag den inte.. Har sökt som gick förrut men nepp inte längre :/

    Om det någonsin öppnar så ska jag kolla att min tråd finns kvar inte direkt för jag bryr mig om den men att han just lova att allt skulle vara kvar. Men känns som man inte kan lita på hans ord direkt...

  10. #70
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    japp , men skulle vilja ha hit dom ``Gamla´´
    No worries, ni som är nya här nu lär väl bli dom nya ''gamla'' framöver.. så enkelt e de!

    Bara folk hittar hit igen! Varit många gamla som inte ens vetat att denna sida existerat, tills jag sagt det till dem nu nyligen!
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  11. #71

  12. #72

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    786
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Skulle va ballt om man fick hit alla projekt och trådar som fanns på det gamla forumet!
    helt klart 1+, saknar de gamla forumet, men man kan ej få allt och världen är inte rättvis heller

  13. #73
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    gör mig inte till besvär attgå in på sidan ens då han tjänar på det då. eller har jag fel?
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  14. #74
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    gör mig inte till besvär attgå in på sidan ens då han tjänar på det då. eller har jag fel?
    Tror han bara tjänar på reklamen!
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

  15. #75
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    gör mig inte till besvär attgå in på sidan ens då han tjänar på det då. eller har jag fel?
    Det är bara om vi skulle trycka på reklam och liknande på sidan annars är de tvärt om.

  16. #76

  17. #77
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    okej, går ändån inte in på den. haha

    då vet man det!
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  18. #78
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Jag var inte medlem på det gamla forumet, var en glad moppepojke som just fyllt 15 och skulle bli medlem så lades det ner? Har aldrig riktigt hört varför,någon som kan svara på den frågan?
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  19. #79

  20. #80
    Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    472
    jo , ja var sep 07a & hette sköldis , innandet peter_95 , så fick bli peter igen

  21. #81
    inte många vetteranare kvar... kommer bara nya som man aldrig sett haha

  22. #82
    Vill ju se vad som hände med P2R mopparna och ATR

  23. #83
    Citat Ursprungligen postat av Gurra Visa inlägg
    (NÅGONS) recept på marknads-nougat !! Kommer någon ihåg den?

    (gamla forumet)
    Ganska gammal post, fullt medveten om detta...

    Hur som, behövde receptet själv och: http://www.garagego.se/forum/guider/...-guide-recept/
    MRX_Racing @ mnf

  24. #84
    Lite skillnad på detta forumet och det gamla i och med att man var tvungen att "ansöka" om medlemskap på det förra forumet. Dock tycker jag att det funkat bra hit tills ingen som blir trackad och stämningen är bra! Det är bra att alla "nya" medlemmar kan lära sig av oss som börjar bli äldre inom det hela.

    Länge leve MoppeNet!

  25. #85
    Citat Ursprungligen postat av Mwidén Visa inlägg
    Lite skillnad på detta forumet och det gamla i och med att man var tvungen att "ansöka" om medlemskap på det förra forumet..
    Inte om man råkade träffa ''kryphålet'' som jag gjorde! Gick ju hyfsat ändå, som tur va!

    Tror det är lite overkill att ha ansökning just nu, när forumet bara behöver så många intresserade som möjligt!
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  26. #86
    pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jöönköping
    Inlägg
    1 709
    Tråkigt som tusan att allt folk finns kvar.. men jag känner skillnad på stämningen här sen det startade. Vi kommer tillbaks, eller hur grabbar?
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

  27. #87

  28. #88
    ciaoroxxs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Åkersberga (3 mil norr om sth)
    Inlägg
    226
    riktigt tråkigt att dom la ner det gamla asså . Jag har haft det förra moppenet som startsida sen 2007 . och alltid tyckt det varit skit kul att vara inne och läsa allt möjligt kul! så bara lades det ner och helt plötsligt kändes det nästan inte värt att vara inne på datorn mer ...
    Men som nån annan skrev så kan man inte få allt. Är glad över att dom skapa detta forum men har inte hittat riktigt samma gnista här som det var förr.

  29. #89

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    Så illa är de ju ändå inte!

    riktigt tråkigt att dom la ner det gamla asså . Jag har haft det förra moppenet som startsida sen 2007 . och alltid tyckt det varit skit kul att vara inne och läsa allt möjligt kul! så bara lades det ner och helt plötsligt kändes det nästan inte värt att vara inne på datorn mer ...
    Men som nån annan skrev så kan man inte få allt. Är glad över att dom skapa detta forum men har inte hittat riktigt samma gnista här som det var förr.
    aah samma här, hade garagego som startsida i nåra månader sen med, tills jag kom på de haha

  30. #90

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in