Sidan 5 av 8 Första ... 34567 ... Sista
  1. #121
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Random

    ---

    Verkar som han gett upp helt nu, undrar vad som händer nu med gamla moppenet.

  2. #122
    Det går typ bättre för den hära tråden än garage go

  3. #123
    nu ligger det nere.

  4. #124

  5. #125
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Det har gjort det ett tag nu! Undra om det kommer tillbaka? någon som kan ta kontakt med yellowfail..?
    Tror inte sidan kommer upp igen, verkar som att han insett att det inte gick när alla medlemmarna gick hit för att sidan aldrig blev klar. Jag själv tänkte först inte bli medlem här men sen märkte jag att det va något skumt med garagego så då blev jag medlem!

  6. #126

  7. #127
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Köpte inte yellowtail moppenet för en hel del 1000 lappar? eller är jag lååångt ute i skogen nu?
    Nej helt korrekt!

  8. #128
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Tror inte sidan kommer upp igen, verkar som att han insett att det inte gick när alla medlemmarna gick hit för att sidan aldrig blev klar. Jag själv tänkte först inte bli medlem här men sen märkte jag att det va något skumt med garagego så då blev jag medlem!
    Alla medlemmar gick inte hit, tror inte ens det är 50% utav de gamla mnf hade, tycker fortforande inte de är samma känsla..
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  9. #129
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Huttibari Visa inlägg
    Alla medlemmar gick inte hit, tror inte ens det är 50% utav de gamla mnf hade, tycker fortforande inte de är samma känsla..
    Nej för hur många av alla medlemmar på gamla moppenet var aktiva egentligen.. Sen behöver du inte vara här om du tycker att det inte är samma känsla...

  10. #130

  11. #131
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Fan jag tycker vi har gjort detta forum riktigt mysigt endå! gillar alla trevliga människor som finns här och hjälper den fall man har problem osv precis som på förra
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  12. #132
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Tyckte det var kul att kunna kolla alla gamla projekt på gamla mnf
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  13. #133

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Tror att eliten flyttade med, men en hel del fuckon kom ju också med. :/

  14. #134
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Nej för hur många av alla medlemmar på gamla moppenet var aktiva egentligen.. Sen behöver du inte vara här om du tycker att det inte är samma känsla...
    Jag gillar att vara här, gillar personerna här och allt, men jag tycker inte det känns som innan bara..
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  15. #135

  16. #136

  17. #137

  18. #138
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Ni mods,

    Hur är det egentligen? Sidan borde ju vara uppe/klar?

    Är det som sagt pga att han inte har något folk/mods till sidan?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  19. #139

  20. #140
    Gabriel verkar iaf fortfarande tro på att sidan kommer upp,
    Tjena Startuning-Daniel.

    Frågan är nog mer ställd mot dig. Är du intresserad av att sälja ditt forum så kör vi allt genom GarageGo?

    Snart är vi igång! : )

    Med Vänlig Hälsning / Kind Regards

    Gabriel Pap
    Visst att StarTuning t.ex har varit försenat med saker tidigare , men detta är ju bara löjligt egentligen.

    Att han sedan tror att det skulle finnas något intresse från oss på "nya" MoppeNet att sälja till honom visar ju bara hur tokig denna person är...
    Daniel Öbrink

  21. #141

  22. #142

  23. #143
    _Sjuans avatar
    Reg.datum
    Jun 2007
    Ort
    Kristianstad, Skåne!
    Inlägg
    258
    Tycker det hela är väldigt sorgligt. Men detta är resultatet av att man väljer o inte lyssna på sina medlemmar..


    Han har sig själv och skylla, tuff design i all ära. Men MoppeNetare är inte ute efter en lunarstorm-sida..
    Mnf is back in blue, Sjuan too!

  24. #144
    Citat Ursprungligen postat av _Sjuan Visa inlägg
    Tycker det hela är väldigt sorgligt. Men detta är resultatet av att man väljer o inte lyssna på sina medlemmar..


    Han har sig själv och skylla, tuff design i all ära. Men MoppeNetare är inte ute efter en lunarstorm-sida..
    Helt rätt!
    "All fysisk aktivitet som inte orsakar orgasm är onödig."

  25. #145
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Någon som vet hur det går?

    Helt sjukt hur jag saknar det gamla forumet
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  26. #146

  27. #147
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Håller med!
    Och jag undrar när vi ska få en finare design på denna sida så det kan vara roligt och hänga här med?
    Blir trött på bara vitt och lite blått tillslut!
    Vbulletin ser ju inte jätte roligt ut, men det är iaf funktionellt

  28. #148
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Håller med!
    Och jag undrar när vi ska få en finare design på denna sida så det kan vara roligt och hänga här med?
    Blir trött på bara vitt och lite blått tillslut!
    Word! skulle se mycket bättre ut med lite mer kulörer
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  29. #149

  30. #150

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in