Trådad visning
-
2012-07-27, 16:33 #1
Koso RX1N, LED Blinkers, MTKT Framskärm (Uppdaterade Priser!)
Hej!
Nu när jag sålt projektet tänkte jag sälja av mig lite gamla delar som jag inte behöver längre
Vara: Koso RX1N, svart med vit belysning
Årsmodell: 2012
Mil: max 10mil
Pris: 1900kr 1500kr
Övrigt: Har i princip bara haft den på hojen när jag testkört, och sammanlagt är det inte mer än 10mil, så den är fortfarande i nyskick och allting fungerar. Alla tillbehör medföljer.
När jag använde lödde jag kablarna, rekommenderar er att göra detsamma. Annars finns några snabbkopplingar. Man får med manual och instruktioner. Bra att ha är kopplingschema till eran moped så ni vet vilka färger som leder vart.
Köptes på Racing Planet
Varan återfinns i: Tjörn, 5mil ifrån Göteborg ungefär.
Du kontaktar mig via: PM, tråd, gästbok, mail.
Kan jag skicka varan? Ja, du betalar frakt beroende på fraktkostnad så löser vi något. Jag letar upp billigaste möjliga alternativ!
Bilder:
Vara: Framskärm vit, MTKT Evo 2
Pris: 300kr 200kr
Övrigt: Beställdes ifrån Tyskland, har inte hittat denna modell i Sverige ännu. Den är egentligen till för en BWS NG, men köper du det här fästet från TS så löser det sig.
Jag tillverkade egna fästen när jag använde den. Nu till det tråkiga, den har blivit ner slipad i fronten efter släpat i mitt framhjul. Detta går alldeles utmärkt att fila ner så blir den rund och fin igen, men jag hinner helt enkelt inte! Så därför kan du passa på nu och göra ett riktigt kap på en udda framskärm.
Kan jag skicka varan? Ja, 75kr
Bilder:
Vara: LED Blinkers i kolfiber look
Pris: 180kr 100kr
Övrigt: Köptes på Racing Planet, jag valde att kapa av dom sladdarna som satt på mina original blinkers och löda ihop med dom här, därav är dom så "korta", räcker gott och väl för att skarva, snabbkoppla eller löda igen.
Fungerar perfekt! Ser ut som nya!
Kan jag skicka varan? Ja, 40kr
Bild: