Ämne: Den vill ej gå igång. :)
-
2010-07-22, 23:16 #31Medlem
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- Stockholm
- Inlägg
- 156
-
2010-07-22, 23:18 #32Medlem
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- Stockholm
- Inlägg
- 156
choke/fullgas är inte samma sak, kör utan choke, för du dränker skiten om du chokar, då den inte får lika mycket luft.
edit: utan för mycket bränsle, full gas så får du mycket luft mycket bensin, (bensin+luft=booom!) så då har du mycket större tändningsmöjlighet, testa också med ett annat tändstift. spelar ingen roll värmeskala, tändstiften kan gå slut på en kick.
-
2010-07-22, 23:29 #33
-
2010-07-23, 00:10 #34PR 8T
- Reg.datum
- Oct 2008
- Ort
- hej
- Inlägg
- 872
Det skall ändå ge gnista oavsett om jag har dränkt den med bensin. Om den tänder 1 av 5 gånger så är det inget som det ska eller hur? Omöjligt att få igång den.
-
2010-07-23, 01:32 #35Medlem
- Reg.datum
- Jun 2010
- Ort
- Silvervalley
- Inlägg
- 328
-
2010-07-23, 10:18 #36PR 8T
- Reg.datum
- Oct 2008
- Ort
- hej
- Inlägg
- 872
-
2010-07-23, 11:59 #37Medlem
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- Stockholm
- Inlägg
- 156
-
2010-07-23, 12:04 #38PR 8T
- Reg.datum
- Oct 2008
- Ort
- hej
- Inlägg
- 872


Svara med citat

