1. #1

    Trimrör Derbi EBE/EBS

    Vara: Trimrör till Derbi Senda m.fl. som har EBE/EBS-motorn, de flesta varianterna är intressanta.

    Skick: Oavsett skick - rost, bucklor, sprickor o.s.v. är inget problem - så länge det åtminstone finns nått kvar att lappa ihop alltså.

    Pris: Så billigt som möjligt givetvis, eller byte mot delar jag har liggande. Finns bl.a. en puckelsenda i delar, MT5/MB5 motordelar och diverse annat...

    Du kontaktar mig via: Tråden/PM

    Övrigt: Tänkte bygga egna avstämda rör och vill ha köperör att jämföra med. Man vill ju se att grejerna man bygger faktiskt funkar bättre... Men det betyder också att jag inte har lust att betala vad som helst för rör som jag kanske kommer köra med en halvtimme - byter hellre bort grejer som ligger och samlar damm här.

  2. #2
    Om du vill jämföra med ett riktigt rör så har jag ett metrakit Prorace thrower som har gått ca 10 mil, näst intill nytt med andra ord

  3. #3

  4. #4

  5. #5
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Vad är det för skillnad på MK prorace Thrower och MK Trower?
    Prorace thrower har samma effektkurva som prorace, bara att det är överliggande
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  6. #6
    Ett mycket intressant rör då, även om jag misstänker att du vill ha mer för det än jag har möjlighet att lägga.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Går det under ordet "Billigt" ?

    Annars är han nog inte intresserad!

    Vad är det för skillnad på MK prorace Thrower och MK Trower?
    Såg det, men var ändå tvungen att marknadsföra pipan lite
    Citat Ursprungligen postat av CaToXXo Visa inlägg
    Prorace thrower har samma effektkurva som prorace, bara att det är överliggande
    Exakt!
    Citat Ursprungligen postat av G-son Visa inlägg
    Ett mycket intressant rör då, även om jag misstänker att du vill ha mer för det än jag har möjlighet att lägga.
    Jo är nog så tyvärr, men ville ändå kolla

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in