1. #1

    Ciao setup TIPS !!!

    Tja ! Har en ciao som är typ helt org utom remskivan 80mm , men är det någon snäll själ som skulle kunna länka lite delar som är bra för en billig peng ! Och jag skulle helst inte byta cylinder, men om ni rekommenderar det så blir det de

  2. #2

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Rieju-mike Visa inlägg
    Tja ! Har en ciao som är typ helt org utom remskivan 80mm , men är det någon snäll själ som skulle kunna länka lite delar som är bra för en billig peng ! Och jag skulle helst inte byta cylinder, men om ni rekommenderar det så blir det de
    Amen kom igen , det finns en fråge/diskussionstråd för ciaoar och alla mopeder med lika motor om du kollar i denna kategori
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
    Amen kom igen , det finns en fråge/diskussionstråd för ciaoar och alla mopeder med lika motor om du kollar i denna kategori
    Ja det vet jag mkt väl men nu ville ja ha specefikt svar på en setup Till ciao och inte ha en "fråge setup"

  4. #4

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Rieju-mike Visa inlägg
    Ja det vet jag mkt väl men nu ville ja ha specefikt svar på en setup Till ciao och inte ha en "fråge setup"
    Från första posten i frågetråden:
    By sebbe @


    Här kan vi snacka ALLT som gäller Ciao.

    Tips , trix , allt


    Bra att ha länkar:
    Ciao Biltråden - Lägg gärna upp dina bilder på din ciao här.
    Ciao -info- tråden - Den innehåller allt du behöver veta om Ciao och motorer.

    Några fina Ciaoprojekt och Bildtrådar:
    Andiih's Black & red Ciao
    Ciaokalle's Dr evo 70cc ciao
    Holmqvist Ciao
    Murre's kawasakigröna Ciao
    Robert's Pärlemo Ciao
    Sebbe's Skabbräser Ciao
    Shöwtek's Ciao Projekt
    Swampen's Ciao
    94vikcha's Ciao

    Regler:
    Inget annat än Piaggio/Vespa/Märkesdelar pratas här.
    Övriga forumets regler


    Om ni har förslag på mer saker som ska läggas till så säg till. Eller om ni tycker att nåt borde ändras.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  5. #5
    Men om någon mod tycker att det är fel , så lås den då

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in