Sidan 8 av 8 Första ... 678
  1. #211

  2. #212
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Jag laddade ner appen Manfred använder, till min Iphone 5. För att kolla trovärdigheten på den.. Redan efter 50 meter blev jag lite fundersam, jag höll max 30km/h och den hade redan loggat 47km/h som maxfart. Åkte ut på en 70km/h väg, och håller bilmätaren där. När jag sen kollar på appen, laggar den rejält. Pendlar mellan 40 och 90km/h hela tiden! Och loggade en maxfart på 94km/h! Vilket jag inte har kört! Så den applikationen ogiltligförklarar jag. Så jag ger Manfred 1 vecka på sig att tangera 130+ på en annan applikation (T.ex den jag har). Efter det tas han bort.
    Tycker att alla kan köra med speedometer som har Iphone, då den vet vi stämmer.
    Och dem som har android kan ju försöka hitta någon som stämmer som dem kan köra med.
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  3. #213
    Heidekens avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Malmköping
    Inlägg
    785
    jag har använt Car Performance till android och det funkar skitbra och verkar stämma. Men den kan oxå mäta accelerationstider, den det kan man inte lita på. fick 11 nånting, sen körde jag på malmby en vecka senare och kom inte ens under 12 sek. Men hastighet verkar stämma skitbra

  4. #214
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    130 är dock rätt tamt ändå, finns gamla hojjar som går tio resor värre. Men ja, film kommer så fort jag bytt framdäcket och fixat lite annat småpill bara
    gött
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  5. #215
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Jag laddade ner appen Manfred använder, till min Iphone 5. För att kolla trovärdigheten på den.. Redan efter 50 meter blev jag lite fundersam, jag höll max 30km/h och den hade redan loggat 47km/h som maxfart. Åkte ut på en 70km/h väg, och håller bilmätaren där. När jag sen kollar på appen, laggar den rejält. Pendlar mellan 40 och 90km/h hela tiden! Och loggade en maxfart på 94km/h! Vilket jag inte har kört! Så den applikationen ogiltligförklarar jag. Så jag ger Manfred 1 vecka på sig att tangera 130+ på en annan applikation (T.ex den jag har). Efter det tas han bort.
    Nu blir jag sjukt osäker på min app,Nån test med Speedometer S?
    Braap Braap

  6. #216

  7. #217
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Länka!


    Hur menar du? Har en Nokia N8 med Symbian OS
    Braap Braap

  8. #218

  9. #219
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Hur menade du? Du undrade om speedometer S appen var ärlig?
    Jo jag förstog hur du menade såsett men inte hur jag skall länka? Ända jag vet är att den heter Speedometer S antar att den bara finns till Symbian OS?
    Braap Braap

  10. #220

  11. #221
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Man borde kunna länka till den? För den kan man göra till app-store.

    T.ex såhär;
    https://itunes.apple.com/us/app/spee...286577228?mt=8

    Och den appen vet jag är tillförlitlig.

    Har kollat runt lite och det verkar inte som om man kan länka vet att Symbia os är skit iallafall finns inga som helst bra spel osv kan inte spela tex candy crush saga osv för det finns inte till mitt os jävla skit telefon
    Braap Braap

  12. #222
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    130 är dock rätt tamt ändå, finns gamla hojjar som går tio resor värre. Men ja, film kommer så fort jag bytt framdäcket och fixat lite annat småpill bara
    Har du fixat film ännu?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in