Trådad visning
-
2012-08-11, 12:24 #1Medlem
- Reg.datum
- Jan 2011
- Ort
- Halmstad
- Inlägg
- 9
Gilera stalker cdi strypning? :O
Tjenare det var då såhär att jag nyss köpt mig en gilera stalker
Felet med den är att den bara går i 45-55 km/h, kollade igår och där satt ingen v-ring samt satt på polarens avstrypta rör från zipen ?
VAD KAN VARA FEL ?
Blir knas 0.o


Svara med citat