Tjenare det var då såhär att jag nyss köpt mig en gilera stalker Felet med den är att den bara går i 45-55 km/h, kollade igår och där satt ingen v-ring samt satt på polarens avstrypta rör från zipen ?
VAD KAN VARA FEL ? Blir knas 0.o