Hybridvisning

vilken moppe ska jag trimma?

tja har en dt50mx 60cc skar så nu står jag med en org dt och så får jag min kusins rieju drac för 1500kr som är helt fungerande men man skulle behöva göra en översikt på motorn eftersom den har stått i så där 5-6år så då lyder frågan vad är mest värt trimma riejun eller dtn? har ju inte så mycket pengar att lägga så? vill helst komma över 10hk

ta drac motorn och släng på dt50 lr tar du bara dracen
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

drac !

ta dracen

Du hörde va.....?

haha alright vad tror ni då för setup? tänker isf köra org vev men kanske bytta ramlager ? tänkte mig typ en 70cc isf? vilken funkar bäst men även funkar med org vev?

plus att jag har denna fråga som gör mig osäker på riejun... http://www.moppenet.nu/showthread.ph...ju-hj%C3%A4lp!

Meh, kör du trimmat så spelar det knappt någon roll om det är en 30 eller 45 moppe vad jag vet!

Men testa försäkra den som 30 moppe och kör utan skylt!
    Om en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.

haha ska det finns ju ingen skylt eftersom den aldrig varit reggad men undrar mest om dom kan se att det inte är en 30moppe på ramnr?

om den inte varit reggad kan den ju inte stå som EU heller eller hur dessutom försäkra min polare på "svart honda mt". Så ring försäkringsbolaget och fråga.
    Själv har jag haft en drac där halva chassienumret försvann vid blästring och lackering, gick bra att försäkra ändå
    utför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv

Släng en kommentar på Dracen http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in