Tjeenare både pojkar, flickor, gammla och unga!

Nu är det så att jag är på jakt efter en 2-takts moped.

Vad det är för någon är skit samma!
Vad det är för skick på moppen är skit samma!

Det ända jag bryr mig om är att den ska gå att starta (eller vara mycket enkelt fel) och att den går att köra framåt (självklart får det vara vissa brister men inte stora!)

Självklart så om någon skulle tänka sig ha en motor liggandes (komplett och går att starta) så finns intresse på den...

Ni som har stylade moppar, 2010 arox, derbi eller min ''hyper'' trimade dekal bombade moppe kan kolla iväg och ignorera denna tråden!

Pris: Diskuterar vi! Men gärna så billigt som möjligen går.