1. #1

    Aerox problem (vatten pumps kåpan läcker)

    Tja ! Har ett problem

    1. Vid vatten pumps kåpan läcker det vatten , ska det verkligen Göra det ? med tanke på att tändningen sitter ju där

    2. Det är ju 3 fästen där vatten pumps kåpan är och det längst det ner har skruven gått av så att skruv halvan sitter i motor blocket , och jag har försökt att borra ur det men det sitter ju som sten ,

    Men ska det verkligen läcka ? Med tanke på att det finns ju styling kåpa med hål i då lär det ju bara spruta vatten ? Och det kanske kommer 3 droppar var 5e sec , snälla hjälp mig blir ju fan tokig och om jag inte fixar det till på måndag då åket jag till tippen och dumpar den ! Tack på förhand !

  2. #2
    Givetvis ska det inte läcka. Kan dock inte säga mycket mer än så, har inte koll på hur pumpen på den motorn är uppbyggd och det är inte helt tydligt var det läcker vatten...

  3. #3

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av G-son Visa inlägg
    Givetvis ska det inte läcka. Kan dock inte säga mycket mer än så, har inte koll på hur pumpen på den motorn är uppbyggd och det är inte helt tydligt var det läcker vatten...
    Aha tackar ändå

    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    om de kommer från insidan av kåpan (där tändningen o de sitter) så är förmodligen packboxen trasig på kåpan

    Tack ! Du har ingen hemma som ligger då ?

  5. #5

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    haha ne men TS säljer renoveringskitt för 200 spänn kanske, dom kanske säljer packboxen löst men lika bra att byta allt ju

    Om man köper en kåpa medföljer allt då ?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in