Sidan 2 av 3 Första 123 Sista
  1. #31
    Citat Ursprungligen postat av polinipajv Visa inlägg
    skitsnack han åkte inte hem..

    Han åkte ut från parkeringen iaf, direkt efter han hade fått sin utskällning.

  2. #32

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Grängesberg
    Inlägg
    304
    Kul iaf att se lite folk från detta forum, filmade även lite med iphonen får se om ja orkar slänga upp de på tuben! =)

  3. #33
    det är tråkigt att folk inte kan hålla sig till reglerna! men tycker att det var rätt kul meet dock så stack alla när snuten kom även fast dom inte gjorde något... upp med filmer och bilder

  4. #34
    Här kommer mina bilder.

    http://dl.dropbox.com/u/7744155/Frih...02010-Dc3R.rar

    Alla finns att få tag i högupplöst, önskar ni någon/några så släng iväg ett pm med filnamnen så får ni dom i ~12 megapixel.

    /Daniel | Dc3R
    Life is too short to listen to slow music

  5. #35
    Lennarts avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    Ort
    Åkersberga
    Inlägg
    5 324
    Citat Ursprungligen postat av Daniel | Dc3R Visa inlägg
    Här kommer mina bilder.

    http://dl.dropbox.com/u/7744155/Frih...02010-Dc3R.rar

    Alla finns att få tag i högupplöst, önskar ni någon/några så släng iväg ett pm med filnamnen så får ni dom i ~12 megapixel.

    /Daniel | Dc3R
    hur öppnar man den där filen? står bara för mig att den inte har hitta rätt grafikverktyg när filen öppnas.
    Jag är inte rasist,
    Ja är pianist, Ja trycker ner både vita och svarta

  6. #36

  7. #37
    Citat Ursprungligen postat av Daniel | Dc3R Visa inlägg
    Du behöver winrar.
    Jävligt trevliga bilder, vad har du för kamera?
    Alltid oavsett

  8. #38

  9. #39
    sewas avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Ösmo
    Inlägg
    617
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Vad körde du för fordon? Såg att 2 killar sa till honom vid ett rödlyse precis innan jag drog iväg med moppen i förväg
    Aa jag satt och åkte på min vita dt80x medans Michél som också sade till åkte på sitt kinabygge.

    Citat Ursprungligen postat av polinipajv Visa inlägg
    btw snacka inte när ni inte vet vad ni snackar om..
    Vad menar du med detta, vilka syftar du?

  10. #40
    Citat Ursprungligen postat av polinipajv Visa inlägg
    btw snacka inte när ni inte vet vad ni snackar om..
    "abo, bråka inte med 136 haninge yo, vi är tuffa och har stora batonger"

  11. #41
    För mig funkar det inte att högerklicka och sen spara som på bilderna

  12. #42
    Schysta bilder utan tvekan, riktigt bra kvalitet.


  13. #43
    Gammal är jag ju inte, forever 15! Synd att sadeln knäcktes däremot, min tank slog i bakhjulet varav jag inte kunde ställa upp på racen. Huvudmålet att få kinesen att hålla till Frihamnen klarades dock av galant.

    Varför ligger ni inte SIST i ledet om ni inte kan hålla er från att stunta i ett led? Det gäller både er och eran vän på 125-scoot som var nära på att orsaka olyckor igår.

    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Den här gången körde jag typ på tredje plats i cruiset för att abk skulle ge tecken till mig att dra på före till frihamnen och filma! Ni som satt där innan kanske såg mig jag körde en blå aerox när jag kom! Iaf så körde jag typ först och det va en feeeet 125scooter som körde som ett särbarn! Han skulle bromsa utan anledning köra slalom o.s.v. Annars gick det faktist fint på cruiset!
    Jotack, förutom han och 2-3 till så var körningen prickfri. Alla visste hur man skulle hantera situationen vilket kändes kul, speciellt för mig som inte kört cruiset tidigare.

    Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    fortsätter det så här så tröttnar Kling o Klang och förr eller senare gör ett generalnerslag på nån Frihamnenträff. och då är nog den sagan slut sedan.
    Och så börjar du igen... Lägg ner dina teorier, du gör ett sandkorn till ett berg.

    Citat Ursprungligen postat av Mattsson Visa inlägg
    Jävla lite folk de var den här gången!...när typ alla drar fick jag min beta gå bra så det gick att stunta! haha fail
    Det brukar alltid vara lite folk mitt i juli då många är bortresta (mest intensiva semestermånaden). 50-60 fordon under gårdagen dock, får ses som rimligt.



    Vattenkriget efteråt var lite kul det med...

  14. #44
    QUOTE="Riejukillen"]

    jag föreslår att du har packningssilikon mellan blocket och cylindern men du ska väll på GBG och på DHS va??

    [/QUOTE]


    Hade packningsmassa.. Släppte efter ett tag.

    Ingen skjuts så nä

  15. #45
    fina bilder ! men skulle vilja se mer bilder/videos på stuntarna ! vill ju se mattsson & john MY MATEEES

  16. #46

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Hälsingland
    Inlägg
    274
    Berätta lite om när snuten kom ?
    GLÖDLAMPAN HÄR, PRÖVAR PÅ NYTT NICK BARA
    DRACN
    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...=8860#post8860

  17. #47
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Polisen kom med en pikébuss, dem gick ur och kollade på några mopeder och snacka med lite folk, så var sagan slut
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  18. #48
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Här är allt mitt material, lite dålig kvalitét dock
    http://www.mediafire.com/?bld6y7xarq0a2sc
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  19. #49

  20. #50
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Jag skötte väll mig i cruiset iallafall?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  21. #51
    sewas avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Ösmo
    Inlägg
    617
    Det var mys
    Synd bara att man varit vaken hela natten, knarkat koffeintabletter osv.. Man var ju lite seg i huvudet tack vare det

  22. #52

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Grängesberg
    Inlägg
    304
    Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    QUOTE="Riejukillen"]

    jag föreslår att du har packningssilikon mellan blocket och cylindern men du ska väll på GBG och på DHS va??


    Hade packningsmassa.. Släppte efter ett tag.

    Ingen skjuts så nä[/QUOTE]

    har film när den gör de, kanske slänger upp den senare

  23. #53

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Polisen kom med en pikébuss, dem gick ur och kollade på några mopeder och snacka med lite folk, så var sagan slut
    Polisen vet konsten hur man sabbar det roliga på fester och meets...... Det har hänt förr och kommer att ske igen.

    Relationen moppefolk vs polisen är en något ansträngd historia tyvärr. Det kan ni tacka fuckona för.

  24. #54

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Upplands Väsby
    Inlägg
    74
    det var lite tråkigt att min sr50 lägger av hela tiden, efter man åkt 1/3 så startar han knappt så man får vända och åka på brorsans sr125 och komma 1 timme försent.. Då det var typ 20 stycken där

  25. #55
    Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    Polisen vet konsten hur man sabbar det roliga på fester och meets...... Det har hänt förr och kommer att ske igen.

    Relationen moppefolk vs polisen är en något ansträngd historia tyvärr. Det kan ni tacka fuckona för.
    Va ett jävla gnäll om poliserna på din sida. Sålänge INGEN kör när dom kommer eller är där så är det väl lugnt?
    Ingen har blivit tagen inne på frihamnen såvitt som jag vet.


  26. #56

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Melon Visa inlägg
    Va ett jävla gnäll om poliserna på din sida. Sålänge INGEN kör när dom kommer eller är där så är det väl lugnt?
    Ingen har blivit tagen inne på frihamnen såvitt som jag vet.
    I GBG hade dem tagit hela gänget. Utan undantag. tror t.o.m. dem stängde en träff nere i Brodalen. bara att dra sig, ta sitt pick o pack o dra.

    jag drog från hela GBG på grund av andra orsaker.
    Senast redigerat av Skåningen den 2010-07-19 klockan 14:37.

  27. #57

  28. #58

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    nu är dettta stockholm och inte göteborg.
    och ni har tydligen snällare snutar med. betydligt snällare. I GBG är idag träffar som Frihamnen omöjliga att ha, inte utan att riskera att polisen sabbar partyt. .
    jag är jävligt avundsjuk på er skall ni veta, att ni kan göra det utan att det blir storrazzia från polisens sida.
    Senast redigerat av Skåningen den 2010-07-19 klockan 14:43.

  29. #59
    Gurkiz bilder är (äntligen) uppe. Finns på länken nedan. Ni behöver WinRAR för att öppna filen!

    http://skillad.eu/Frihamnen-Summerme...717-Gurkiz.rar

  30. #60

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in