1. #1

    värt att köpa a-traktor?

    ...
    Senast redigerat av Bengtsson96 den 2013-07-22 klockan 18:29.

  2. #2
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    hej. ja lättsålt är det ju, intresset för a-traktorer är ju rätt stort. 35.000 låter som ett lagomt pris för en seriöst byggd traktor. du kommer nog få igen pengarna, och det är helt klart värt det, för jävlar vad härligt det är att få möjligheten att köra "bil" innan man är 18.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    hej. ja lättsålt är det ju, intresset för a-traktorer är ju rätt stort. 35.000 låter som ett lagomt pris för en seriöst byggd traktor. du kommer nog få igen pengarna, och det är helt klart värt det, för jävlar vad härligt det är att få möjligheten att köra "bil" innan man är 18.
    Okej tack för snabbt svår, då blir det först att försöka sälja dracen , som verkar vara rätt svårt :/

  4. #4
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Bengtsson96 Visa inlägg
    Okej tack för snabbt svår, då blir det först att försöka sälja dracen , som verkar vara rätt svårt :/
    jo moppar är tyvärr svårsålda som fan
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  5. #5
    Låter rätt billigt om den e fräsch, en polare köpte en 940 a-traktor för 42k, bytte fälgar o sålde den 1 år senare för 65

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Låter rätt billigt om den e fräsch, en polare köpte en 940 a-traktor för 42k, bytte fälgar o sålde den 1 år senare för 65
    okej låter ba

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in