Sidan 2 av 2 Första 12
  1. #31
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av soppanslut Visa inlägg
    Haha dom e ju feeeta!
    Nej usch
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  2. #32
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Alla Saab, egentligen är det inget större fel på dom, men ägarna som säger att Saab är så mycket bättre än Volvo gör så att jag hatar Saab.
    +1 Haha
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Utan tvekan världens fulaste bil. Fyfan
    Fiat Multipla (stavning) tar onekligen priset!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  3. #33
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Fiat Multipla, som tidigare nämnts, tar priset enligt mig.
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Abk kommer gå lös med sin kebab

  4. #34

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    200
    Alla Kia/Hyundai/Ssang Yong/Ford/Opel/Peugeot/Renault
    Chevrolet Corvette
    Dodge Viper
    Porsche Boxster
    BMW GT (Kan inte för mitt liv förstå vad den ska vara för något?)
    McLaren MP4-12C
    90-tals Saabar

    Var innan en hater av Volvos 2 och 7-serie, mest pga. köparna dom lockar, men är lite fascinerad över hur robusta dom är.

  5. #35

  6. #36

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    200
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Den bilen är underskattad. Det är en BMW 7serie som är prissatt mellan 5- och 7-serien eftersom den klassas som en 5-serie Gran Turismo. Att utseendet är speciellt vet jag om, en smaksak. Men bilen är verkligen underskattad.
    Prissättningen är väldigt bra håller jag med, speciellt begagnat. Detta kan ju bero på det faktum att folk inte vill ha den, haha.
    http://www.blocket.se/stockholm/BMW_....htm?ca=15&w=3

    Men jag har svårt att se fördelarna med "SAV-konceptet". Det enda man får egentligen är mer rymd i kupén, och aningen mer bagageutrymme, detta på en bekostnad att bilen ser ut som en missbildad skolbuss. Antingen köper man en vanlig 5- eller 7-serie, alternativt en X-serie.

    Om det nu verkligen var en 7-serie i andra kläder, borde den ju hetat 7xx GT!

  7. #37
    x6 är ju rå fet, älskar utseendet på den!
    Även GT tycker jag är rätt rå den med
    Kanske inte hatar denna men tycker desigenen är så ful.., Nissa Juke.
    Ludix Snake Furious 08 Säljes ( perfekt för stunt eller liknande ) !
    http://www.blocket.se/varmland/Peuge...07909.htm?ma=1
    kööp

  8. #38
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Dessa volvo modeller är enligt mig värdelösa ..
    (då menar jag de modeller utan turbo)

    V40
    går sönder jävligt lätt , dålig komfort dyra reservdelar.
    Ser allmänt fula ut dessutom .


    Uploaded with ImageShack.us
    850 - samma sak iprincip , tål inte alls mycket. Är det inte det ena felet så är det de andra..
    Allmänt ful


    Uploaded with ImageShack.us

    Dessa har jag inte så mycket erfarenhet av men de faller mig inte i smaken någonstans ..


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  9. #39

  10. #40
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    enda negativa med 2/700 är väl förbrukning och design, sen komforten är väl inte den bästa men vad ska man vänta sig
    200 serien går dock att få rätt snygg om man lägger ut lite tid
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  11. #41
    olséNs avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Saltsjö-boo (STHLM)
    Inlägg
    228
    Hahah, princip typ alla volvos & saab !
    To much is never enough.. !

  12. #42
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    200 serien går dock att få rätt snygg om man lägger ut lite tid
    Du tycker att volvo 200 är snygg men v40 är ful?

  13. #43

  14. #44
    Citat Ursprungligen postat av kocke Visa inlägg
    Prissättningen är väldigt bra håller jag med, speciellt begagnat. Detta kan ju bero på det faktum att folk inte vill ha den, haha.
    http://www.blocket.se/stockholm/BMW_....htm?ca=15&w=3

    Men jag har svårt att se fördelarna med "SAV-konceptet". Det enda man får egentligen är mer rymd i kupén, och aningen mer bagageutrymme, detta på en bekostnad att bilen ser ut som en missbildad skolbuss. Antingen köper man en vanlig 5- eller 7-serie, alternativt en X-serie.

    Om det nu verkligen var en 7-serie i andra kläder, borde den ju hetat 7xx GT!
    Det finns en enda anledning till varför BMW bestämde sig för att göra t.ex GTn. Det är för att täcka alla behov i deras kundgrupp. Det skall finnas en bmw för alla, oavsätt om man tjänar pengar på den eller inte. BMW har en så stark metaprodukt och den vill de behålla.
    Citat Ursprungligen postat av Andy63
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  15. #45

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    200
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Det finns en enda anledning till varför BMW bestämde sig för att göra t.ex GTn. Det är för att täcka alla behov i deras kundgrupp. Det skall finnas en bmw för alla, oavsätt om man tjänar pengar på den eller inte. BMW har en så stark metaprodukt och den vill de behålla.
    Ska man resonera så, så behöver BMW ett antal modeller till. GTn är unik på hela marknaden, ingen bil är i dagsläget avsedd att konkurrera med den. Det är en koncept-bil som BMW på något vänster fick för sig att marknaden behöver, och några pantade snubbar fick för sig att BMW har rätt. De enheter som sålts har blivit sålda pga. märket, inte produkten i sig.

    BMW bör, fokusera på en ny M3 CSL, en bil som verkligen inriktar sig på de punkter märket marknadsför och vill framstå sig som då deras främsta säljsargument fortfarande är körglädjen. Kanske även någon superbil som ska konkurrera mot R8 och liknande. Inte en GT som bara mjölar upp utbudet och gör att gemene man ifrågasätter vad BMW sysslar med. Om BMW ska täcka alla deras kunders behov så behövs det en ny M3 CSL, 1-serie Touring, X3M, X1M osv. Listan kan göras lång.

  16. #46

  17. #47
    Citat Ursprungligen postat av Andy63
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  18. #48
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Du tycker att volvo 200 är snygg men v40 är ful?
    Svar ja
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  19. #49
    Volvo 740.. Sjukt fula! 940 är dock mysiga!
    I´m not a complete idiot some parts are missing

  20. #50

  21. #51
    Lada Kalina är kanske den sämsta bilen jag har nånsin provat köra. Vad som kan vara även sämre än att köra Lada Kalina är att reparera denna bilen. Om man önskar ha även starkare känslor, man kan prova reparera Lada Kalina själv.http://autonews.autoua.net/media/upl...kalina-2_4.jpg

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in