1. #1

    easyparts.nl - frågor

    tjena, tänkte beställa en sådan: http://www.twostroke.se/product.asp?...1&attrib1=2840

    men sen såg jag att easyparts.nl är 5-600 kr billigare. http://www.easyparts.nl/showarticles..._3d_Zwart.html

    men hur är frakten? hur lång tid tar det? hur mkt kostar frakten? vad är skillnaden på sidorna?

  2. #2
    Frakt från Easyparts:

    Sverige 12,50 Free shipping when
    spending more than: 125,00


    Info finns på deras sidor.

    Twostroke ligger i Sverige, Easyparts i Holland.

    Twostroke är grymt snabba på att skicka prylarna.

    Easyparts 1-2 veckor.

  3. #3

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Farsan Visa inlägg
    Frakt från Easyparts:

    Sverige 12,50 Free shipping when
    spending more than: 125,00


    Info finns på deras sidor.

    Twostroke ligger i Sverige, Easyparts i Holland.

    Twostroke är grymt snabba på att skicka prylarna.

    Easyparts 1-2 veckor.
    Är det värt att beställa då? det är ju ingen brådska med att få högtalarna. kollat upp på forex och det stog att det skulle kosta 1,1 nånting.har dock 900 nu men får lätt ihop 200 på nån vecka.

    har du beställt därifrån?

  5. #5
    Jag har beställt delar från både Easyparts och Twostroke.

    Har inget att klaga på.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Farsan Visa inlägg
    Jag har beställt delar från både Easyparts och Twostroke.

    Har inget att klaga på.
    är det exakt samma? asså man beställer, behöver inte göra nånting förens du får ett sms att du kan hämta det från posten?

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Calle Visa inlägg
    är det exakt samma? asså man beställer, behöver inte göra nånting förens du får ett sms att du kan hämta det från posten?
    Du lägger in beställningen, dom packar sen skickar, posten får det och sen skickar ett sms att din beställning finns o hämta hos närmsta uttag lr va man ska säga.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  8. #8
    håller på att beställa nu, men hittar inte betalningsmetoden postförskott?

    Betala i förväg
    Betala i förväg, du för över summan som måste betalas på vårt konto. Beställningen accepteras så fort summan står på vårt konto. (via Bank/Giro)
    Betala med kreditkort (Visa eller Mastercard)
    Direkt och säkert betala via nätet med kreditkort Ogone. Betala med Visa eller Mastercard. Betalning sker genomen en säkrad kommunikation. Din betalning arbetas in direkt och din beställning behandlas, fortare än så här går inte!
    MasterCard - Betalning sker genomen en säkrad kommunikation.
    VISA - Betalning sker genomen en säkrad kommunikation.
    eller postförskott finns kanske inte?

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Calle Visa inlägg
    eller postförskott finns kanske inte?
    Nej det går inte.
    Jag har mye Yamaha DT50MX2 deler! Send PM

  10. #10
    hittade det här:
    Betala
    På vilka sätt kan jag betala?
    Du kan betala EasyParts.nl på följande sätt:Med iDEAL: Du betalar online på websidan av din egen bank. Det här kan du använda om du betalar din bank via nätet.
    Din betalning arbetas in direkt och din beställning behandlas, fortare än så här går inte!
    Betala i förväg: du för över totalsumman av beställningen via banken och efter vi har fått in summan gör vi i ordning din beställning. Efter din beställning får du ett mejl med all information om betalningar.
    Postförskott: Du betalar brevbäraren. 6,00 euro postförskottskostnader tillkommer. Så fort du har sänd din beställning får du ett mejl så att du kan ha pengarna framme för brevbäraren.
    Med kreditkort: du betalar direkt och online på Ogone's websida. Betalningen arbetas in direkt och vi gör i ordning din beställning. För att använda kreditkort betalar du 3,00 euro extra.
    Du kan INTE betala per utbetalningskort. Dom vi får blir skickade tillbaka.


    fast postförskott kanske inte gäller i sverige?

  11. #11
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Calle Visa inlägg
    hittade det här:
    Betala
    På vilka sätt kan jag betala?
    Du kan betala EasyParts.nl på följande sätt:Med iDEAL: Du betalar online på websidan av din egen bank. Det här kan du använda om du betalar din bank via nätet.
    Din betalning arbetas in direkt och din beställning behandlas, fortare än så här går inte!
    Betala i förväg: du för över totalsumman av beställningen via banken och efter vi har fått in summan gör vi i ordning din beställning. Efter din beställning får du ett mejl med all information om betalningar.
    Postförskott: Du betalar brevbäraren. 6,00 euro postförskottskostnader tillkommer. Så fort du har sänd din beställning får du ett mejl så att du kan ha pengarna framme för brevbäraren.
    Med kreditkort: du betalar direkt och online på Ogone's websida. Betalningen arbetas in direkt och vi gör i ordning din beställning. För att använda kreditkort betalar du 3,00 euro extra.
    Du kan INTE betala per utbetalningskort. Dom vi får blir skickade tillbaka.


    fast postförskott kanske inte gäller i sverige?
    Alltså vafan är problemet? Betala din jävla beställning med kort-> få din beställning!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  12. #12
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Kan en blind och döv man få göra sin röst hörd här?
    För det första tar det absolut inte 2 veckor för sakerna att komma som någon sa, 5dagar har det varit
    för mig som max varje gång (förutsatt att man köper delar som finns i lager och att det inte är någon "veckohelgdag").
    Sen måste ni förstå Easyparts att de är väldigt självklart att det är ett osäkert sätt att skicka deras delar på, tänker er själv att skicka delar för kanske
    ibland upp mot 3000 sek med postförskott till ett annat land, kan vara så att direktbetalning är som ett sorts skydd för att dom själva inte ska bli blåsta som lägger ner tid
    på att ha lagt ut resurser att fixa frakt till andra länder än sitt eget, finns ju alltid minderåriga som kan lägga beställningar när dom inte behöver mammas/pappas Visa-kort.

  13. #13
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Alltså vafan är problemet? Betala din jävla beställning med kort-> få din beställning!
    visa ung fungerar inte online.

  14. #14
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Calle Visa inlägg
    visa ung fungerar inte online.
    Har du inga föräldrar?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in