1. #1

    Exclamation Rör och förgasare bytes mot c20 eller liknande till gilera

    Vara: c20
    Årsmodell: spelar ingen roll bara de inte är nån buckla!
    Mil: spelar ingen roll
    Pris: bytes
    Övrigt: bytes mot yasuni R som är ny blästrat i mekanisk bläster med stålkuler, svetsat i början av stingern men de håller tätt å ser bra ut! ny lackat i hagmans högtempraturs färg! Äkta Mikuni tm33, funkar bra till både 2t å 4t! den är komplett å i väldigt bra skick! allt bytes mot ett c20 till en gilera runner eller stalker... kan va andra rör åxå, Men säg vad ni har så tänker ja påt!
    Varan/varorna återfinns i: Hos dig
    Du kontaktar mig via: Tråden, Pm!
    Kan jag skicka varan?: Ja, Jag står för frakten för de ja skickar! Du står för de du skickar!


    Edit: Sorry för vissa felstavningar
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

  2. #2
    en ac cylinder till stalker är även intressant!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

  3. #3

  4. #4
    ska fixa det till ikväll!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

  5. #5
    vad är ditt mobil nummer Lennart? skickar bilder
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

  6. #6
    en rotortändning kan även va intressant!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

  7. #7
    nån måste väll f*n ha :S


    EDIT: Behöver inte passa gilera! ja kan göra om headern så de passar, så kom med vad ni har!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in