En korrekt marknadstråd ska följa denna mall:
Vara: XXXX Årsmodell: XXXX Mil: XXXX Pris: XXXX Övrigt: XXXX Varan/varorna återfinns i: XXXX Du kontaktar mig via: XXX Kan jag skicka varan?: ja/nej Vid behov så får du ersätta en punkt med en annan eller radera någon del som inte lämpar sig i just din annons.
Jag tar cylinder Rexxy, ta bort den! Hör av dig imorgon så löser vi pengar, 0738309808
Ursprungligen postat av speedfightmanne en sketen red revolution som är oseriöst portad av mig och patrik vi tyckte bara det var kul och förstöra massa äckliga/billiga moppedelar Precis som du förstörde din 2fast ?
Ursprungligen postat av Rexxy Bump! Får jag en 1000kr för cylindern? e det bara am6 saker du vill ha???
Puch Magnum tank är det du har där.
Ursprungligen postat av rieju4live e det bara am6 saker du vill ha??? Inte nu, redan köpt det jag ville ha. Hypercylinder. R/T 70cc. Behöver bara köpa vev nu Ursprungligen postat av ArvidsZon Puch Magnum tank är det du har där. Fick veta det för några inlägg sen. Tack ändå!
Följ Moppenets största projekttråd här!
Ursprungligen postat av Rexxy Inte nu, redan köpt det jag ville ha. Hypercylinder. R/T 70cc. Behöver bara köpa vev nu Fick veta det för några inlägg sen. Tack ändå! Jasså, då får du ursäkta mig!
Bump! 400kr för Polinin?
Forumets regler