1. #1

    Frågor om cone layout

    Har inte en aning om jag lagt tråden rätt nu men flytta den gärna om jag lagt den fel. Till saken!

    Har några frågor om Cone..
    Vilka mått ska man skriva in för att få ett korrekt mått?
    min header är 256.7mm lång men hur ska jag skriva in de i programmet? ska man skriva i hela millimeter? för när jag gör det så står det att min utskrift ska ta upp 675 st a4 sidor..
    Andra frågan är hur man skriver ut..? fattar inte att smack och har inte lyckats skriva ut nått än :/

    MVH.

  2. #2

  3. #3
    http:// Uploaded with ImageShack.us så blir de för mig :/
    Bifogade bilder Bifogade bilder  
    Senast redigerat av Pyzzer den 2012-10-09 klockan 22:35.

  4. #4
    Om man väljer "without edges" nånstans i inställningar så går de o få ner dem på betydligt färre a4 papper

    Edit: Såg på bilden att du har inches som enhet, de ändrar du till mm i inställningar nånstans, va ett tag sen jag använde programmet De finns ett liknande bättre program också, heter bara cone har jag för mig

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Om man väljer "without edges" nånstans i inställningar så går de o få ner dem på betydligt färre a4 papper

    Edit: Såg på bilden att du har inches som enhet, de ändrar du till mm i inställningar nånstans, va ett tag sen jag använde programmet De finns ett liknande bättre program också, heter bara cone har jag för mig
    där har vi det! har ändrat till mm nu så nu funkar det fint! Tack så jättemycket för hjälpen rexxy och elisson!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in