1. #1
    Drojjons avatar
    Reg.datum
    Jul 2012
    Ort
    Finspång/Hällestad och Stockholm
    Inlägg
    130

    Stoppas för att moppen låter??

    Tja!! Det är så att jag kommer att ha moppe i Stockholm och den är trimmad o låter en del, det åker ju runt rätt mycket poliser här i stan men hur vanligt är det att de stoppar en för att moppen låter???
    De har väl ofta annat att göra än att stanna mopedister men iallafall bara undrar om det är nån som tror de stoppar en för att det låter mycket..? Ärre vanligt?

  2. #2
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Självklart stannar de dig ifall den låter för mycket
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  3. #3
    Drojjons avatar
    Reg.datum
    Jul 2012
    Ort
    Finspång/Hällestad och Stockholm
    Inlägg
    130
    Testköra kan ju inte vara lätt för dom att göra mitt i stan? Ser att du bor i sthlm venne om du har vart me om de kanske?

  4. #4
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Drojjon Visa inlägg
    Testköra kan ju inte vara lätt för dom att göra mitt i stan? Ser att du bor i sthlm venne om du har vart me om de kanske?
    Känner 3 stycken som torskat, dem testa alla 3 Men mitt i stan körde de inte, men i ett vanligt svensson område pressade dem iaf ur polarns senda upp till 92 blås. På en 50 väg förövrigt, konstigt nog
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  5. #5
    Drojjons avatar
    Reg.datum
    Jul 2012
    Ort
    Finspång/Hällestad och Stockholm
    Inlägg
    130
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Känner 3 stycken som torskat, dem testa alla 3 Men mitt i stan körde de inte, men i ett vanligt svensson område pressade dem iaf ur polarns senda upp till 92 blås. På en 50 väg förövrigt, konstigt nog
    Hehe 92 på 50 väg då kan det ju gå väldigt snett om polisen är i närheten Men om man nu håller hastighetsgränserna så har de väl egentligen ingen anledning att stanna en?

  6. #6
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Drojjon Visa inlägg
    Hehe 92 på 50 väg då kan det ju gå väldigt snett om polisen är i närheten Men om man nu håller hastighetsgränserna så har de väl egentligen ingen anledning att stanna en?
    Var ju polisen själv som körde den, fixa schysst ljuddämpar ull och kör enligt skyltarna så är det för det mesta lugnt
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  7. #7

  8. #8
    Drojjons avatar
    Reg.datum
    Jul 2012
    Ort
    Finspång/Hällestad och Stockholm
    Inlägg
    130
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Om den nu låter så högt så rekomenderar dig att ha kvar originalboxen och köra lagligt samtidigt som du har hög växel så varven är så låga som möjligt
    Om du menar luftburken så har jag bytt den... Om man lindar in röret med avgasbandage skulle de göra skillnad?

  9. #9
    Drojjons avatar
    Reg.datum
    Jul 2012
    Ort
    Finspång/Hällestad och Stockholm
    Inlägg
    130
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Var ju polisen själv som körde den, fixa schysst ljuddämpar ull och kör enligt skyltarna så är det för det mesta lugnt
    Jasså då förstår jag:p Trodde de körde i 90 framför polisen..

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Drojjon Visa inlägg
    Om du menar luftburken så har jag bytt den... Om man lindar in röret med avgasbandage skulle de göra skillnad?
    Nej, avgasbandage gör bara så röret håller värmen bättre, byt ljuddämparull eller ev. skaffa en tyst ljuddämpare eller sätt på orginalburken så kommer ljudnivån gå ner avsevärt.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  11. #11

  12. #12
    ta av avgasröret så låter de mindre!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  13. #13
    Drojjons avatar
    Reg.datum
    Jul 2012
    Ort
    Finspång/Hällestad och Stockholm
    Inlägg
    130
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Nej, avgasbandage gör bara så röret håller värmen bättre, byt ljuddämparull eller ev. skaffa en tyst ljuddämpare eller sätt på orginalburken så kommer ljudnivån gå ner avsevärt.
    Har ett nytt rör med ny ull så där är det väl så nertystat som möjligt

  14. #14
    Drojjons avatar
    Reg.datum
    Jul 2012
    Ort
    Finspång/Hällestad och Stockholm
    Inlägg
    130
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    ta av avgasröret så låter de mindre!
    Haha:p ne men ska kanske byta t org luftburk och avgasbandage!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in